آفتاب
به نشانه همدلی و همزبانی قوا؛

دولت یکشنبه شب میزبان مجلس است

دولت یکشنبه شب میزبان مجلس است

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ضمن اعلام این خبر افزود: پنجمین جلسه مشترک قوای مجریه و مقننه در دوره دولت یازدهم، عصر یکشنبه 23 فروردین ماه و در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز اسماعیلی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» افزود: ریاست محترم جمهوری نیز در دیدارهای نوروزی با مدیران کشوری و لشکری با توجه به اهمیت التزام عملی به این عنوان راهبردی، بویژه در سال جاری، تاکید کردند که همدلی و همزبانی دولت و ملت ابتدا باید در همگامی و تعامل قوا برای حل مشکلات مردم و پیشبرد برنامه های کشور تجلی پیدا کند.

وی ادامه داد: با همین دیدگاه، اولین جلسه دولت و مجلس در سال 94 را دستگاه اجرایی میزبانی می کند و نمایندگان محترم ملت در قوه قانونگزاری، میهمان مدیران ارشد دولت تدبیر و امید خواهند بود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در خصوص جزئیات این نشست نیز گفت: علاوه بر روسای محترم دو قوه، نمایندگانی از دولت و مجلس دیدگاه‌های خود در خصوص مهمترین مسایل پیش روی کشور را مطرح و به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

انتهای پیام

کد N786580

وبگردی