آفتاب
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

تخصیص 4 هزار میلیارد ریال بودجه جهت اشتغال در کشور

تخصیص 4 هزار میلیارد ریال بودجه جهت اشتغال در کشور

نماینده مردم خرم‎آباد از تخصیص 4 هزار میلیارد ریال بودجه جهت اشتغال در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، ایرج عبدی در بازدید از چند طرح خودکفائی مددجویان شهرستان خرم‎آباد بیان کرد: تمام تلاش دولت و نمایندگان در راستای رفع فقر و توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال برای خانواده‎های تحت حمایت بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایجاد اشتغال موفق بوده، به عنوان یک الگو در میان دستگاه‎های اجرایی مطرح بوده و برای همین عضو شورای عالی اشتغال شده است.

عبدی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات این نهاد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان شهرها و روستاها اظهار کرد: نظارت مستمر ناظرین بکار گرفته شده توسط این نهاد مقدس و کاهش هزینه‎های سرباری مددجویان مجری طرح‎های اشتغال‎زایی کمک شایانی به اقتصاد و رونق اقتصادی خانواده بزرگ امداد امام خمینی(ره) کرده است که جای تقدیر فراوان دارد.

نماینده مردم خرم‎آباد همچنین از تصویب و موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تخصیص 4 هزار میلیارد ریال جهت اشتغال، تولید و کسب و کار و همچنین سهم لرستان در طرح کارورزی فارغ‎التحصیلان بصورت ویژه خبر داد و گفت: این تفکر و طرح نیز برگرفته از فکر و اندیشه کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده که در این راستا هم موفق عمل شده است.

انتهای پیام

کد N785416

وبگردی