آفتاب
با حضور مسئولین شورای شهر؛

روند انتخابات شورایاری‌ها در مجمع نمایندگان تهران بررسی شد

روند انتخابات شورایاری‌ها در مجمع نمایندگان تهران بررسی شد

یک عضو مجمع نمایندگان تهران از بررسی روند برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های تهران در جلسه امروز این مجمع خبر داد.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر مجمع نمایندگان تهران گفت: امروز آقایان طلایی رییس هیات اجرایی انتخابات شورایاری‌ها و سالاری رییس هیات نظارت این انتخابات در جلسه مجمع حضور یافتند و درخصوص روند برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران گزارشی ارائه کردند.

وی ادامه داد: گزارش‌ ارائه شده درخصوص نحوه ثبت نام،‌بررسی صلاحیت‌ها و نحوه برگزاری این انتخابات و مشکلاتی که در این فرآیند داشتند از محورهای این جلسه بود، همچنین آمار مقایسه‌ای نسبت به دوره‌های گذشته ارائه شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان سوالات و ابهامات خود را در خصوص روند برگزاری این انتخابات مطرح کردند تصریح کرد: مسئولین حاضر ضمن تایید این مشکلات دلیل آن را نبود قانون و سازوکار قانونی کافی اعلام کردند.

طلا در پایان گفت:‌ نهایتا مقرر شد مسئولین هیات اجرا و نظارت تمامی اعتراضات را بررسی کنند و گام‌های موثری نیز برای برطرف شدن مشکلات قانونی نیز برداشته شود.

انتهای پیام

کد N784490

وبگردی