آفتاب

عدم توافق کفاشیان و کی‌روش در روز نخست مذاکره

عدم توافق کفاشیان و کی‌روش در روز نخست مذاکره

پس از جلسه سه ساعته علی کفاشیان با کارلوس کی‌روش قرار شد مذاکرات این دو تا زمان 72 ساعته مقرر ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، پس از جلسه دیروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال مبنی بر ادامه یا قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران و تعیین مهلت 72 ساعته برای پاسخگویی از کارلوس کی‌روش، با توجه به تاکید اعضا بر ادامه همکاری سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال امروز نشستی سه ساعتی میان رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی برگزار شد.

کی‌روش در پایان این جلسه با عصبانیت از فدراسیون فوتبال خارج شد و هیچ گونه صحبتی درباره نتیجه‌ نکرد، علی کفاشیان نیز حاضر پاسخگویی در این رابطه نشد و با رسانه‌ها هیچ صحبتی مبنی بر مذاکرات انجام شده و نتیجه‌ گفت‌وگوها نکرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به عنوان تنها پاسخگوی مذاکرات امروز اعلام کرد که بعد از جلسه امروز قرار است جلسه دیگری فردا برگزار شود و مذاکرات بین رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی ادامه می‌یابد. حسینی درباره جلسه کفاشیان و کارلوس کی‌روش گفت: موارد مطلوب هیات رییسه در این جلسه مطرح شد ولی طرفین به توافق نرسیدند و هنوز بر سر مواضع قبلی‌شان ایستاده‌اند. گفت‌وگوها تا زمان مقرر (72 ساعت بعد از جلسه دیروز) ادامه خواهد داشت و در صورتی که به نتیجه‌ای برسند، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتها‌ی‌ پیام

کد N784329

وبگردی