آفتاب

مسابقه اینستاگرامی تجربه‌های آپی 2 شروع شد

مسابقه اینستاگرامی تجربه‌های آپی 2 شروع شد

همانطور که پیش‌بینی می شد، حجم بالای شرکت کنندگان در دور اول، منجر به این شد تا شرکت «آسان پرداخت» دور جدید این مسابقه‌ی پرمخاطب را از ابتدای نوروز 94 برگزار کند و تا 28 فروردین نیز ادامه خواهد داشت.

شرکت در این مسابقه بسیار آسان است به طوری که برای ورود به مسابقه کافی است با گوشی، تبلت و ... عکسی تهیه کنید و آن را برای آسان پرداخت ارسال کنید.

موضوع مسابقه:
خلق یک لحظه، یک عکس، یک برنده!

افراد با انتخابهایی که در زندگی خود می‌کنند دست به خلق لحظات ویژه‌ای می‌زنند. با همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های تلفن همراه در سالهای اخیر، انتخابهای هر فرد نیز بیشتر شده است. حالا میتوان برخی از کارها را همه‌جا و همه‌وقت انجام داد و این در حالی است که دیگر نیازی به صرف زمان زیاد و ماندن در صفهای طولانی انتظار نیست. موضوع مسابقه «تجربه‌های آپی» نیز همین است. در این مسابقه، مخاطبان نشان می‌دهند چگونه استفاده از خدمات شرکت آسان پرداخت باعث می‌شود تا آنها به دیگر ابعاد زندگی خود برسند.

نحوه شرکت در مسابقه:
عکس بگیر، هشتگ کن، منتشر کن

تنها با سه کار ساده میتوانید در این مسابقه شرکت کنید، ابتدا از تجربه‌ی شادی که خلق کرده‌اید عکس بگیرید، در ادامه آن را با هشتگ #APUX در اینستاگرام منتشر کنید. بدیهی است که عکس باید در ارتباط با موضوع مسابقه باشد، فراموش نکنید که عکسها را حتماً با توضیح منتشر کنید، حتی اگر یک جمله باشد.

جزئیات مسابقه:

مسابقه اینستاگرامی تجربه‌های آپی2 از ابتدای فروردین 94 شروع شده است و تا پایان روز جمعه 28 فروردین برای شرکت در آن فرصت هست. جوایز ارائه شده در این دور از مسابقات به قرار زیر است:
- یک کنسول بازی و یک اسمارتفون به انتخاب خود برنده برای نفر اول بخش لایک
- یک اسمارتفون به انتخاب خود برنده برای نفر دوم بخش لایک
- یک تبلت به انتخاب خود برنده برای نفر سوم بخش لایک
- سه اسمارتفون برای سه نفر منتخب داوران
برای دانستن جزئیات بیشتر برنده‌ها و جوایز اهدایی در دور اول می توانید به سایت Apux.ir که برای این منظور طراحی شده است رجوع کنید و یا از طریق اینستاگرام آسانپرداخت با حساب کاربری @Asanpardakht در جریان جزئیات بیشتری از مسابقه قرار بگیرید. (/instagram.com/asanpardakht)

شرکت آسان پرداخت
خدمات مبتنی بر موبایل آپ، کاری است از گروه آسانپرداخت که در چارچوب سیستم سراسری شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، فعالیتهای بانکی خود را انجام می‌دهد. شما میتوانید از طریق شمارهگیری *733# و یا از طریق اپلیکیشن آپ ، از خدمات موبایل شرکت آسانپرداخت استفاده کنید. از قابلیت‌های آن میتوان به خرید و ارسال شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و موبایل، خرید سرویس اینترنتی، کمک به بنیادهای خیریه و حتی دریافت شارژ رایگان موبایل(!) و ... اشاره کرد.

۲۱۲۱

کد N784016

وبگردی