آفتاب

قشقاوی: پاکستان پاسخگوی ناامنی‌ها در مرزهای خود با ایران باشد

قشقاوی: پاکستان پاسخگوی ناامنی‌ها در مرزهای خود با ایران باشد

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: طبق تفاهم‌نامه‌های انجام شده امنیتی، پاکستان باید اشرار را به ایران تحویل دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، حسن قشقاوی که شب گذشته در برنامه گزارش ویژه خبری شبکه دو سخن می گفت ضمن تسلیت شهادت مرزبانان ایران در سیستان و بلوچستان و همچنین محکوم کردن این حمله تروریستی اظهار کرد: پاکستان مجدانه باید پاسخگوی نا امنی‌ها در مرزهای خود با ایران باشد.

قشقاوی ادامه داد: وزارت امورخارجه به صورت ویژه پیگیر این موضوع خواهد بود.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد: در حال حاضر کنترل و امنیت مرزهای ایران در جنوب شرق تنها بر عهده ایران است.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر جهت کنترل مرزهای جنوب شرقی ایران اقدامات خوبی انجام شده و برای ایجاد امنیت بیشتر برنامه‌های خاصی تدوین شده است.

قشقاوی گفت: تاکنون جلسات و دیدارهای زیادی با مقامات پاکستانی جهت مبارزه با اشرار و تروریسم انجام شده که خوشبختانه به توافقات و تفاهم نامه های خوبی در این خصوص رسیده‌ایم.

به گزارش ایسنا، اشرار مسلح، دوشنبه 17 فروردین با کمین در منطقه مرزی میل 239 در جنوب سیستان و بلوچستان در حد فاصل باهوکلات و پیشین نزدیکی مرز پاکستان و ایران هشت مرزبان را به شهادت رساندند.

گروهک تروریستی جیش‌العدل مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

انتهای پیام

کد N783710

وبگردی