آفتاب

نماینده دشتستان: وزارت خارجه فکت‌شیت ایرانی را منتشر کند

نماینده دشتستان: وزارت خارجه فکت‌شیت ایرانی را منتشر کند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از وزارت خارجه می‌خواهم با همان جدیتی که مذاکرات را تاکنون پیش برده پیش برود و از دوستان و همکاران خود و همه مردم می‌خواهم که بیانیه لوزان را به عنوان یک بیانیه نگاه کنند و نه یک توافق.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسوی نژاد طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: امیدوارم هر چه سریعتر وزارت خارجه به فضل و مدد الهی فکت‌شیت ایرانی را منتشر کند تا ان‌شاءالله دستاوردهای جمهوری اسلامی به هدر نرود.

وی در تذکر خود خطاب به رییس‌جمهور گفت: رییس‌جمهور بگوید چرا در سال جاری برای ساخت راه‌آهن بوشهر اعتباری اختصاص داده نشده است در حالیکه ما شاهد بودیم اعتباراتی برای راه‌آهن برخی استان‌ها که رییس‌جمهور به آن سفر کرده است گذاشته شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت نیرو چرا و به چه دلیل به وضعیت بحرانی آب شرب دشتستان رسیدگی نمی‌کند و چرا وزارت نفت، پتروشیمی دشتستان را که همه مقدمات آن آماده شده است اجرایی نمی‌کند و وزیر آموزش و پرورش نیز باید پاسخگو باشد تا به کی می‌خواهد ظلم به فرهنگیان را ادامه دهد و مجلس نیز کماکان استیضاح وزیر آموزش و پرورش را به تاخیر بیندازد در حالیکه بسیاری از مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پابرجاست.

انتهای پیام

کد N782934

وبگردی