آفتاب
آصفری:

نشست اضطراری بین‌المجالس اسلامی برای جلوگیری از اقدامات عربستان در یمن برگزار شود

نشست اضطراری بین‌المجالس اسلامی برای جلوگیری از اقدامات عربستان در یمن برگزار شود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار برگزاری جلسه اضطراری اتحادیه بین‌المجالس اسلامی برای جلوگیری از اقدامات عربستان در یمن شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسن آصفری در تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال اقدامات عربستان در یمن، اظهار کرد: ما از ریاست مجلس می‌خواهیم جلسه اضطراری اتحادیه بین‌المجالس اسلامی را تشکیل دهد تا تذکرات لازم برای جلوگیری از اقدامات عربستان در یمن که مشابه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است داده شود.

وی با انتقاد از بلاتکلیفی مدیریت استان مرکزی نیز گفت: چهار ماه است استان مرکزی استاندار ندارد و علی‌رغم این‌که باید جلسات کمیته‌های برنامه‌ریزی تشکیل شود به دلیل این‌که استاندار مشخص نشده وضعیت استان بلاتکلیف است، لذا از رئیس جمهور می‌خواهیم سریع‌تر نسبت به انتخاب استاندار اقدام کند تا استان از بلاتکلیفی خارج شود.

نماینده مردم اراک در مجلس در تذکری به وزیر راه نیز خواستار راه‌اندازی هرچه سریع‌تر فرودگاه این شهر شد و گفت: چندین رئیس جمهور آمده‌اند و فرودگاه اراک را افتتاح کرده‌اند اما این فرودگاه مجدداً بسته شده و اکنون فقط وقتی شخصیتی بخواهد به استان بیاید از آن استفاده می‌شود در حالی که هزینه زیادی صرف ساخت این فرودگاه شده اما از آن بهره‌برداری نمی‌شود.

آصفری در پایان استفاده از قطارهای دست چندم در مسیر اراک به مشهد را در شأن مردم و زائران امام رضا (ع) ندانست و خواستار تعویض این قطارها شد.

انتهای پیام

کد N782744

وبگردی