آفتاب

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی خطاب به حاکمان آل سعود

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی خطاب به حاکمان آل سعود

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با صدور نامه‌ای خطاب به حاکمان آل سعود پیشنهاد کرد که عربستان نیروی خود را به جای کشتار هم کیشان در راه نابودی رژیم صهیونیستی به کار‌گیرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

در حالیکه دنیای اسلام یکی از تلخ‌ترین لحظات عمر خود را تجربه می‌کند و در حالیکه سردمداران کشورهای اسلامی با بی‌تدبیری به جان برادران مسلمان خود افتاده‌اند، شاهد وحشیانه‌ترین نوع کودک‌کشی در دنیای اسلام، نه به دست صهیونیست‌های خبیث و نه آمریکای جنایتکار، بلکه به دست خادم الحرمین، که البته به خائن المسلمین تبدیل گردیده هستیم.

آری، هر نکبتی که هم‌اکنون در دنیای اسلام شاهد آن هستیم، باید ریشه‌هایش را در تفکرات انحرافی عده‌ای از مسلمانان مرتجع بیابیم که نه اسلام را به درستی فهمیده‌اند و نه از انسانیت بویی برده‌اند.

رژیمی که خود را خدمتگزار حرم پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها می‌داند، اینگونه وحشیانه بر سر برادران مسلمان خود در یمن بمب می‌ریزد و به این وسیله ماهیت دروغین خود را به رخ جهانیان می‌کشاند.

رژیم آل سعود که همواره در طول تاریخ از هیچ تلاشی برای صدمه زدن به وحدت اسلامی دریغ نکرده،‌ امروز و در شرایط حساس منطقه با دخالت بی‌جا و اطاعت کورکورانه از دستورات آمریکای جنایتکار، اقدام به برادرکشی در یمن نموده و دست همه زورگویان و سلطنت‌طلبان منطقه و جهان را از پشت بسته است!

هنوز کشتار حاجیان بیت الله هیچ الحرام توسط حاکمان سلفتان از یادها نرفته که اینچنین بی‌شرمانه دست به کشتار مسلمانان یمن می‌زنید.

حاکمان آل سعود!

حتما می‌دانید کمی آن طرف‌تر، مسلمانان بی‌دفاع فلسطینی درحال دست و پا زدن در خون هستند پس اگر زور بازو دارید آن را در راه نابودی رژیم منحوس صهیونیستی به کار گیرید، نه اینکه با همکاری سایر حاکمان ذلیل و زبون کشورهای اسلامی و با چراغ سبز دشمنان قسم خورده اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل، به جای ایجاد صلح و آشتی، دست به کشتار هم کیشان خود بزنید!

و صد البته که امیدی به اصلاح شما "خائنان حرمین" نیست چرا که"ان الله لا یهدی القوم الظالمین"

انتهای پیام

کد N781892

وبگردی