آفتاب
مظفر:

تیم مذاکره‌کننده توانست حقانیت نظام اسلامی را در نظام بین‌المللی به اثبات رساند

تیم مذاکره‌کننده توانست حقانیت نظام اسلامی را در نظام بین‌المللی به اثبات رساند

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای توانست حقانیت نظام اسلامی را در حق دستیابی به فناوری هسته‌ای در نظام بین‌المللی به اثبات رساند و باید به آنها دست مریزاد گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین مظفر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت، گفت: ان‌شاءالله فصل جدیدی را از تنظیم ارتباطات و مناسبات عقلانی به روی ملت و دولت خواهد گشود و زمینه‌های همفکری و همکاری مسالمت‌آمیزی را بین دولت و ملت در ایجاد زمینه‌های پیشرفت و افزایش اقتدار ملی بیش از پیش فراهم خواهد نمود.

وی ادامه داد: این موضوع مشروط بر این است که دولتمردان با آغوشی باز و سعه صدر از نقدهای منصفانه دلسوزان و نظریه‌های کارشناسی صاحب‌نظران سخاوتمندانه استقبال نموده و منتقدان نیز با نقدهای عالمانه و مشفقانه به دور از هرگونه تخریب و تضعیف، نارسایی‌ها و تنگناها را به دولتمردان منعکس کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: حمله تجاوزگرانه حاکمان آل سعود به کشور یمن و مقابله با جنبش‌های مردمی که با مشارکت هم‌مسلکان مرتجع منطقه و حمایت کاخ سفید انجام گرفته رسوایی دیگری بر کارنامه سیاه میراث‌خواران موروثی نظام پادشاهی و ضد مردمی است.

مظفر تاکید کرد: بدون شک اینگونه تلاش‌های مذبوحانه که به دلیل هراس از پیدایش بیداری اسلامی و گسترش موج تمایل به انقلاب اسلامی منجر به ائتلاف عجولانه‌ای از هم‌مسلکان آل‌سعود گردیده و تروریست‌های مزدور تکفیری و داعشی را از سوریه و عراق تا شمال آفریقا برای اسلام‌هراسی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان سامان دادند، نه تنها نمی‌تواند پایه‌های سست و عنکبوتی حاکمان مرتجع منطقه را تقویت کند بلکه سلفی‌گری و افراطی‌گری و ساختار نظام خلیفه‌گرایی قرون وسطایی آنان را متلاشی خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، گفت: توقعات بحق مردم در جریان مذاکرات پافشاری بر آرمان‌های حداکثری و اثبات حقانیت و دستیابی کامل به حقوق هسته‌ای و رفع همه مظلومیت‌های ناشی از شانتاژهای رسانه‌ای نظام سلطه می‌باشد.

مظفر همچنین بیان کرد: واقعیات تاسف‌بار موجود که بر اساس ائتلاف شیطانی سردمداران نظام سلطه و فضای غبارآلود بین‌المللی برای خشکانیدن ریشه‌های انقلاب و خاموش کردن تشیع مظلوم شکل گرفته، مسئولان کشور را بر آن داشته تا در برابر توطئه‌های سازمان یافته دشمنان با تغییر تاکتیک‌ها و مصلحت‌سنجی‌های حکیمانه وصول به اهداف و آرمان‌های مقدور را به جای پیگیری اهداف متعالی و مطلوب در دستور کار خود قرار دهند و با همین روش منطقی و به تعبیر رهبری نرمش قهرمانانه تصمیم‌گیری متناسب با شرایط زمانی و مکانی را اتخاذ نمایند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: البته انتخاب اینگونه تاکتیک‌ها نه در عالم سیاست‌ورزی امروزی بلکه از روش‌های عقلانی و منطقی به شمار می‌آید و در سیره ائمه معصومین و در آموزه‌های قرآنی مورد تاکید قرار گرفته است.

مظفر خاطرنشان کرد: بدون تردید تیم مذاکره‌کننده در جریان فعالیت خود گردنه‌های صعب و دشواری را طی نموده و به پیروی از رهبری عزیز و نمایندگی از ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده و در نهایت توانسته حقانیت نظام اسلامی را در حق دستیابی به فناوری هسته‌ای در نظام بین‌المللی به اثبات رساند به این جهت باید از تلاشگران این عرصه قدرشناسی و به آنها دست مریضاد گفته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: البته باید مراقب بود هرگونه ذوق‌زدگی و شیفتگی بیش از حد از این دستاورد در برابر حقوق حقه‌ای که مربوط به این انقلاب و کشوری است که ناجوانمردانه مورد تحریم و تهاجم قرار گرفته و به ناحق فشارهای توان‌فرسایی را متحمل شده پرهیز گردد چرا که احساس اقناع و کفایت در وصول به برخی از حقوق ملت ایران و راضی شدن به پذیرش حداقل مطالبات حقوق قانونی ملت توسط نظام سلطه منجر به آدرس اشتباهی به باج‌خواهان بین‌المللی برای استمرار فشار بیشتر در انجام توافق نهایی و طراحی نقشه‌های شیطانی دیگر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر برداشت هرگونه تسلیم و ذلت و باخت از توافق مذکور که فرزندان هسته‌ای ایران در مواجهه با قلدران بین‌المللی در شرایط دشوار و اضطرار به انجام رساندند نه تنها خستگی را بر تن این تلاشگران خواهد گذاشت بلکه غرور ملی و عزت و اقتدار این ملت فداکار را نیز خدشه‌دار می‌کند.

مظفر یادآور شد: خارج از اینکه این توافقات به نتیجه برسد یا نرسد و یا نظام سلطه بر تعهدات خود صادق باشد یا نباشد ملت قهرمان ایران در این هماوردی 12 ساله هسته‌ای نه تنها دچار ذلت و باخت نشده بلکه واجد دستاوردهای بزرگی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: استقامت و پایداری بر حقوق حقه ملت ایران در برابر اجماع بین‌المللی، دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و خودکفا شدن در این رابطه، قرار گرفتن ایران اسلامی در زمره صاحبان چرخه سوخت هسته‌ای جهان و رسمیت یافتن این حق در نظام بین‌المللی، تربیت اندیشمندان جوان و توانمند هسته‌ای و عدم عقب‌نشینی ملت در محاصره‌ها و تحریم‌های ظالمانه بخش کوچکی از پیروزی و دستاورد ملت بزرگ ما در این هماوردی عزتمندانه است.

انتهای پیام

کد N780476

وبگردی