آفتاب
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران خبر داد

استفاده از قنوات آلوده و پساب در فضای شهری

استفاده از قنوات آلوده و پساب در فضای شهری

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از تشویق شهرداری برای استفاده از قنوات آلوده یا تصفیه فاضلاب شهری برای آبیاری فضای سبز خبر داد و گفت: مقرر شده تعدادی از چاه‌های شهرداری که برای استفاده در بخش شرب مطلوب هستند در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار گیرند.

خسرو ارتقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد استفاده از آب لوله کشی برای تغذیه فضای سبز شهری گفت: هم شرکت آب منطقه ای و هم شرکت آب و فاضلاب به طور جدی در این راستا عمل می‌کنند تا به هیچ وجه از آب لوله کشی (شبکه ) برای آبیاری فضای سبز استفاده نشود.

وی با اشاره به امکان صدور مجوز حفر چاه جدید برای شهرداری گفت: شهرداری می تواند از قنواتی که آب آن‌ها آلوده است و برای شرب مناسب نیست برای آبیاری فضای سبز استفاده کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در مورد صدور مجوز حفر چاه برای آب شرب نیز با بیان این‌که مجوز حفر بیش از 80 حلقه چاه از اواخر سال 92 و از اوایل سال 93 برای تامین آب شرب مورد نیاز تهران صادر شده است گفت: تاکنون بالغ بر 50 درصد از چاه‌های دارای مجوز حفر شده است و براساس برنامه ریزی انتظار می رود تا قبل از فرا رسیدن فصل گرما در سال جاری چاه های مجوز گرفته حفاری شوند.

انتهای پیام

کد N780262

وبگردی