آفتاب

مجلس امروز ایراد طرح حمایت از آمران به معروف را رفع می کند

مجلس امروز ایراد طرح حمایت از آمران به معروف را رفع می کند

بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس و با حضور 232 نفر از نمایندگان آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز رسیدگی به گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح حمایت از مدیریت، احداث، تجهیز، نو و نوسازی مساجد و نمازخانه های کشور است.

نمایندگان همچنین گزارش کمیسیون مشترک در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی شور دوم کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت همچنین گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش در مورد طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزش یاران نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش نیز در دستور جلسه علنی امروز قرار دارد.

کد N779960

وبگردی