آفتاب
نماینده پارلمان عراق:

هدف از تبلیغات علیه نیروهای مردمی تخریب وجهه آنها است

هدف از تبلیغات علیه نیروهای مردمی تخریب وجهه آنها است

یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به جنجال های به پا شده علیه نیروهای مردمی در تکریت چنین موضوعی را در راستای کمک به داعش دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، «حنان الفتلاوی» نماینده پارلمان عراق گفت: کسانی که نیروهای مردمی را متهم می کنند شاهد و مدرک بیاورند نه تصاویر فیس بوک. آنها نباید فراموش کنند که خون شهدای نیروهای مردمی هنوز خشک نشده است.

وی افزود: افرادی که اتهاماتی را مطرح می کنند همان کسانی هستند که مخالف ورود ارتش به استانهای غربی هستند و در کشته شدن سربازان دخالت دارند و حامی داعش هستند. این افراد به دنبال خدشه وارد کردن به پیروزی های نیروهای عراقی هستند.

نماینده پارلمان عراق گفت: ما با خدشه وارد شدن به وجهه نیروهای مردمی مخالفیم و کسانی که نیروهای مردمی را متهم می کنند به جای طرح اتهام بهتر است شاهد و مدرک بیاورند. نیروهای مردمی وظیفه ندارند که برای هر خانه ای نگهبان قرار دهند این وظیفه پلیس محلی و مسئولیت ساکنان مناطق و عشایر است و همین که نیروهای مردمی جانفشانی کرده اند باید به جای متهم کردن آنها از این نیروها قدردانی شود.

الفتلاوی اظهار داشت: به نظر می رسد دو گروه دست به اقدامات خرابکارانه می زنند؛ نخست گروهی که به دنبال انتقام گیری و تسویه حسابهای محلی هستند و دیگر داعشی هایی که ریش خود را تراشیده و میان مردم مخفی شده اند. ما از استاندار صلاح الدین می خواهیم که از مسئولیت شانه خالی نکند و به عمل کردن به وظیفه خود ادامه دهد.

کد N779673

وبگردی