آفتاب

بسیج از رسانه‌ها به خاطر پوشش اخبار اردوهای جهادی و راهیان نور تشکر کرد

بسیج از رسانه‌ها به خاطر پوشش اخبار اردوهای جهادی و راهیان نور تشکر کرد

معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در پیامی از رسانه‌ها بابت پوشش اخبار اردوهای جهادی و راهیان نور تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام تشکر اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج از رسانه ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج و بسیجیان که به فرموده ی امام راحل« مصداقی از ایثار و فداکاری» هستند از هر فرصت و زمانی برای تحقق اهداف عالیه‌ی انقلاب اسلامی و سیر تکوینی و تکاملی نظام در جهت نیل به تمدن نوین اسلامی تلاش نموده و تمام توان و همت خویش را در مسیر پر پیچ و خم جهاد مصروف می‌دارند. لذا همواره در این پیچ تاریخی، خلوص و صفای باطنی و صداقت و استواری خویش را اثبات نموده‌اند.

آن موعد، این ایثار و فداکاری، معنایی فراتر از اندیشه و فکر بشری به خود می‌گیرد که ثمره های درخت تناور بسیج، شیرین‌ترین لحظه های حیات هر انسانی را که اوقات فراغت و استراحت و بویژه برای ایرانیان، ایام نوروز و لحظه تحویل سال است،برای اعلای کلمه الله و پیشرفت و تعالی حکومت دینی تخصیص داده و در مصداق راهیان نور و اردوهای جهادی عینیت می‌یابد.

کاروان‌های راهیان نور که میلیون‌ها انسان مشتاق را به مشاهد شهیدان فراخوانده و به مثابه بزرگترین عملیات فرهنگی کشور، نقش مبنایی در تحولات فکری و فرهنگی به ویژه در نسل نوجوان و جوان دارد...

و اردوهای جهادی و سازندگی در مناطق و روستاهای محروم کشور که در گام نخست از جهادگران، نیروی همطراز انقلاب اسلامی را پرورش داده و توامان با خدمت به ولی نعمتان انقلاب، گامی اساسی در عدالت گستری و تحقق جامعه اسلامی بر می دارد...

البتّه آن گاه این اقدامات فرهنگی و سازندگی به ثمر مطلوب می‌رسد که بر بال رسانه در اوج افکار عمومی به پرواز در آید که به لطف و مساعی بسیجیان رسانه‌ها و رسانه‌های بسیجی شاهد انعکاس و انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف برنامه‌ها و فعالیت‌های کاروان‌های راهیان نور و اردوهای جهادی در عموم رسانه‌های دیداری- شنیداری- سایبری و نوشتاری هستیم که گسترش این دو حرکت بی شک مرهون مجاهدت رسانه‌های انقلابی است.

بحمدلله والمنّه با تشکیل ستاد خبری اردوهای جهادی و راهیان نور در روابط عمومی بسیج و برگزاری جلسات هم اندیشی و ارتباطات صمیمانه و تعاملات دو سویه معاونین و مدیران روابط عمومی بسیج در سراسر کشور با آحاد رسانه‌های محلّی و ملّی؛ امسال شاهد رشد چشمگیر توجه رسانه‌ها به این دو مقوله مهم بودیم که یقینأ حاصل تلاش و مجاهدت مدیران- سردبیران- دبیران سرویس‌ها- خبرنگاران- گزارشگران- تصویربرداران و عکاسان خبرگزاری ها- مطبوعات و پایگاه‌های خبری و رسانه ملّی بودیم که در تهیه و تدوین و انتشار اخبار و گزارش های مکتوب و مصوّر، اقدامی انقلابی نمودند.

معاونت روابط عمومی بسیج، ضمن خدا قوت به آحاد بسیجیان عزیز و مدیران و فرماندهان این تشکل الهی به ویژه در اقشار و معاونت‌های مرتبط در سازمان بسیج و مسئولان و متولیان روابط عمومی سپاه‌های استانی در برگزاری و اجرای با شکوه اردوهای جهادی و کاروان‌های راهیان نور؛ بر خود فرض می‌داند از عموم رسانه‌های انقلابی و ارزشی که در ایام نوروز و نیز قبل و پس از آن در ترویج و نشر فعالیت‌های ارزشمند بسیج همت می‌گمارند تقدیر و تشکر نموده و تلاش‌های ویژه رسانه ملّی را اعم از معاونت صدا، معاونت سیما-معاونت خبر و کلیه شبکه‌ها به ویژه خبرگزاری صدا و سیما- پخش اخبار سیما و صدا- شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان ارج نهد.

دوام توفیقات و خدمات ارزنده ی همکاران رسانه‌ای را تحت توجهات جلیه و خفیه حضرت ولیّ عصر ارواحنا له الفداء مسئلت می نماییم. سایه مقام معظم ولایت امام خامنه ای مستدام باد.

اسماعیل احمدی

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین.

انتهای پیام

کد N779648

وبگردی