آفتاب

دعوت سازمان جوانان حزب اسلامی کار از مردم و مسئولین برای تحقق شعار سال 94

دعوت سازمان جوانان حزب اسلامی کار از مردم و مسئولین برای تحقق شعار سال 94

سازمان جوانان حزب اسلامی کار با صدور بیانیه‌ای بر اهمیت نام سال 1394،از همه مردم و مسئولان برای تحقق این شعار دعوت کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

سال جدید را در حالی آغاز کردیم که با شعار پسندیده "دولت, ملت:همدلی و همزبانی" مزین گردیده است. دولت تدبیر و امید در قریب به یک سال و نیمی که از عمر آن می‌گذرد تمام تلاش خود را برای بهبود وضع کشور و کاستن از مشکلات معیشتی ملت انجام داده است. موفقیت‌های قابل تحسین دولت در اقتصاد و خارج کردن کشور از شرایط بحرانی ایجاد شده توسط دولت سابق رهاورد اقتصادی فعالیت‌های دولت در این مدت اندک بوده است. از سوی دیگر در عرصه سیاست خارجه دولت موفق شده است تا با اتخاذ موضع تنش‌زدایی و تعامل سازنده و عزتمندانه با دنیا، اجماع شکل گرفته در عرصه بین المللی علیه ایران را شکسته و درمیان دشمنان نظام اختلاف بیندازد و مذاکرات هسته‌ای راهم اکنون در یک قدمی توافق جامع قرار دهد. البته دولت برای جامه عمل پوشاندن وعده های خود در سیاست داخلی و فرهنگ هنوز گام‌های بزرگی در پیش دارد.

در چنین شرایطی انتخاب هوشمندانه و دلسوزانه "شعار دولت,ملت:همدلی و همزبانی" برای سال جدید از سوی رهبر انقلاب، برای ادامه موفقیت‌های دولت، مغتنم و شایسته تقدیر است. متاسفانه برخی از رسانه‌های اصولگرا، حق مطلب را در این خصوص ادا نکرده و بر خلاف رویه سال‌های گذشته در برجسته کردن شعار سال، کوتاهی نمودند.

اینک ما جوانان اصلاح‌طلب حمایت خود را از نامگذاری انجام شده اعلام نموده و از همه دستگاه‌های حکومتی، فعالان و نخبگان سیاسی و ملی درخواست می‌نماییم در جهت به منصه عمل و ظهور رسیدن این شعار گام بردارند.

والعاقبه للمتقین»

انتهای پیام

کد N778650

وبگردی