آفتاب
با تشکر از هیأت مذاکره کننده ایرانی

حمید روحانی: مذاکره‌کنندگان در راه حقوق ملت ایران استوار بمانند

حمید روحانی: مذاکره‌کنندگان در راه حقوق ملت ایران استوار بمانند

حمید روحانی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران ضمن تأکید بر این‌که 12 فروردین روز بی‌مانندی در تاریخ جهان بود بر نقش منفی لیبرال دموکرات‌ها در جریان انقلاب اسلامی تأکید کرد و خواستار تعطیلی سفارت عربستان سعودی در ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این پژوهشگر تاریخ همچنین با اشاره به مذاکرات معتقد است: ملت ایران هنوز از جریان مذاکرات دلواپس است. آنچه دیشب منتشر شد نه تنها از نگرانی ملت نکاست بلکه نگرانی ملت را بیشتر کرد. مبادا با این مذاکرات و بیانیه‌ها آرمان‌های ملت ایران پایمال شود. نکند هدف ملت ایران که انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، از دست برود.

او ضمن تشکر از هیأت مذاکره کننده از آنها خواست که فریب آمریکا و ابرقدرت‌هایی که می‌خواهند ما را از حقوق حقه‌مان بازدارند نخورند و ابراز امیدواری کرد که مذاکره کنندگان از خط قرمزها دور نشوند در راه حقوق ملت ایران پابرجا و استوار بمانند و خط امام (ره) را دنبال کنند.

سخنران پیش خطبه نماز جمعه امروز تهران ابراز امیدواری کرد که شعار مرگ بر آمریکا در سراسر جهان بلند شود و نابودی آمریکا را مانند نابودی شوروی جشن بگیریم و فرمان امام (ره) را فراموش نکنیم که مرگ بر آمریکا عبادت است.

این خبر تکمیل می‌شود.

کد N778609

وبگردی