آفتاب
رییس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

هیچ گره ترافیکی در تهران وجود ندارد/ ظرفیت تفرجگاه ها تکمیل است

هیچ گره ترافیکی در تهران وجود ندارد/ ظرفیت تفرجگاه ها تکمیل است

رییس پلیس راهور تهرا بزرگ گفت: از نخستین ساعات بامداد امروز ماموران پلیس راهور در مبادی اصلی و خیابان های پر رفت آمد پایتخت حضور دارند وتاکنون هیچ گره ترافیکی خاصی در پایتخت گزارش نشده است .

به گزارش خبرگزاری مهر سردار تیمور حسینی با بیان این مطلب گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون اکثر بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های پایتخت به صورت اشباع درآمده و ظرفیت آن تقریباً تکمیل شده است.

حسینی ادامه داد: مأموران پلیس راهور از بامداد امروز در معابر پایتخت و تفرجگاه‌ها مستقر شده و در آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز مشکلات ترافیکی نسبت به روان سازی آن اقدام کنند.

حسینی درباره شلوغ‌ترین نقاط پایتخت گفت: بیشترین حجم مراجعه در این روز به پارک‌های چیتگر، سرخه حصار، بوستان جنگلی یاس، پارک جنگلی لویزان، پارک طبیعت پردیسان و گردنه قوچک لواسان بوده است و توصیه می‌شود که شهروندان دیگر به این اماکن مراجعه نکنند.

رئیس پلیس راهنمای و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان خواست همکاری لازم را با پلیس داشته باشند تا این روز نیز بدون حادثه خاص رانندگی سپری شود.

حسینی اضافه کرد: اخبار و اطلاعات در خصوص وضعیت ترافیکی پایتخت از طریق رسانه‌ها به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان این‌که در معابر و بزرگراه‌های پایتخت مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تنها ممکن است در اطراف تفرجگاه‌ها و ورودی‌های آنان حجم ترافیک بالا باشد که لازم است رانندگان همکاری‌های لازم را با پلیس داشته باشند.

کد N778050

وبگردی