آفتاب

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی درباره وقایع یمن

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی درباره وقایع یمن

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی با انتشار بیانیه‌ای تجاوز به کشور یمن را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا

چند روزیست که نیروهای نظامی چند کشور عربیِ منطقه با محوریت عربستان سعودی با انجام عملیات‌های پروازی مواضع انقلابیون یمنی را بارها و بارها بمباران کرده‌اند.

این طنز تلخ تاریخ است که کشورهای منطقه در برابر فجایع سگ هار منطقه سکوت می‌کنند، ولی گردنکشی شان در برابر انقلابیون یمن است. یمنی ها چه بکشند و چه کشته شوند پیروزاند. خون های مردم مظلوم صنعا لکه ننگی ست بر دامن نوادگان یزید بن معاویه. این خون ها نامسلمانی مسلمان نماهای مفلوک را ثابت کرد. این بی همه چیزهای مسلمان نما بار دیگر نامسلمانی خود را ثابت کردند.

سوال اینجاست که آیا این نوادگان ابوسفیان فقط برای شیعیان مظلوم یمن توپ و تفنگ دارند ؟ چرا این " عاصفة الحزم " شان فقط برای مظلومین یمن است ؟

براستی این "خادم الحرمین الشریفین" چه جوابی در برابر اقدامات وحشیانه خود دارند ؟

این حملات ددمنشانه آل سعود انسان را یاد کشتار حجاج ایرانی در سال ۶۶ می اندازد. جایی که یارانِ خمینی ، شعار مرگ بر امریکا سر می دادند جلادانِ وهابیِ آل سعود صدها ایرانی را در حرم امن الهی به شهادت رساندند و امروز نیز شیعیان مظلوم یمن علم مبارزه با امپریالیسم بین الملل برداشته اند و مرگ بر امریکا سر می دهند و بار دیگر این جلادانِ وهابی افسار گسیخته و بر اینان حمله می کنند.

اُف بر مسلمانی شما ننگ بر نمازی که در مدینه النبی می‌خوانید! براستی چگونه جواب رسول الله را خواهید داد؟

قطعا و بی هیچ شکی شیعیان یمن پیروز اند؛ چرا که حسین بن علی پیروز شد. قطعا خواب آشفته این تفاله های بنی امیه تعبیر نشدنی ست.

بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی از این عمل قبیح سعودی ها به شدت برائت می‌جوید و اعلام می‌دارد که مردم یمن خودشان باید سرنوشت خودشان را تعیین کنند و احتیاجی به دخالت عربستان و دیگر کشورهای عربی و یا امریکا و دیگر کشورهای غربی ندارد.

همچنین بر خود لازم میدانیم تشکر و قدردانی خود را از اعلام موضع قاطع مسئولین سیاست خارجه کشورمان در روزهای اخیر که در پی حمله سعودی ها و هم پیمانانشان به یمن انجام داده‌اند، اعلام بداریم.

به امید پیروزی جبهه مقاومت

ان شاء الله

والسلام علیکم ...

انتهای پیام

کد N777195

وبگردی