آفتاب
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات تشریح کرد

اسکان اضطراری ۵۰ هزار مسافر نوروزی / درمان سرپایی ۲۳ هزار مصدوم

اسکان اضطراری ۵۰ هزار مسافر نوروزی / درمان سرپایی ۲۳ هزار مصدوم

از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز، امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به ۵۰ هزار تن از مسافران نوروزی اسکان اضطرای داده اند و ۲۳ هزار مصدوم حوادث نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش سرویس حوادث ایسنا، حسین درویشی سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات و خدمات امداد و نجات از آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز دهم فروردین ماه، اظهار کرد: در این مدت از میان ۳ هزار و ۹۰۰عملیات و خدمات، ۲ هزار و ۲۰۰ مورد عملیات و یک هزار و ۷۰۰ مورد خدمات بوده است.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، درویشی در ادامه افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۷۶ هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کردند و ۵۰ هزار تن نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: ۲۳هزار تن از مصدومان حوادث نیز به صورت سرپایی مداوا و یک هزار و ۹۰۰ مصدوم نیز توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند و همچنین در این مدت ۳۷۰ دستگاه خودرو رها سازی شده است.

انتهای پیام

کد N776605

وبگردی