آفتاب

اعمال قانون بیش از 17 هزار تخلف در جاده‌های استان سمنان

اعمال قانون بیش از 17 هزار تخلف در جاده‌های استان سمنان

سرپرست پلیس راه استان سمنان از برخورد پلیس با 17 هزار و 698 مورد تخلف رانندگی از 25 اسفندماه تا صبح روز هفتم فروردین‌ماه در جاده‌های این استان خبر داد.

سرهنگ «حسن خسروجردی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، با اعلام این خبر، اظهار کرد: نبستن کمربند ایمنی در صدر تخلف رانندگان جاده‌های این استان در این بازه‌ی زمانی بوده است.

وی با بیان این‌که امسال پلیس تأکید ویژه‌ای بر بستن کمربند ایمنی از سوی سرنشینان صندلی عقب خودروها کرده است، افزود: چون‌که بستن کمربند ایمنی نقش مهمی در سلامت سرنشینان خودروها دارد پلیس توصیه اکید دارد که سرنشینان خودروها کمربند ایمنی را ببندند.

سرپرست پلیس راه استان خاطرنشان کرد: بستن کمربند ایمنی تأثیر فراوانی در کاهش تلفات جاده‌ای و مصدومان سوانح ترافیکی دارد.

خسروجردی در پاسخ به پرسشی در خصوص فراوانی دیگر تخلفات رانندگی در تعطیلات نوروزی امسال به ایسنا، گفت: بعد از نبستن کمربند ایمنی، به‌ترتیب سرعت غیرمجاز و نقص فنی خودرو بیشترین تخلف را در جاده‌های برون شهری این استان به خود اختصاص داده‌اند.

2 کشته و 18 مجروح در تصادفات دیروز سمنان

سرپرست پلیس راه استان هم‌چنین از وقوع 15 سانحه‌ی رانندگی در جاده‌های این استان طی دیروز 8 فروردین‌ماه خبر داد و گفت: این سوانح رانندگی در مجموع باعث کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 18 نفر در جاده‌های استان سمنان شد.

«سرعت غیرمجاز» در صدر تخلفات دیروز استان سمنان

وی، با بیان این‌که 9 فقره از 15 تصادف دیروز استان، خسارتی بوده است، افزود: هم‌چنین دیروز(شنبه هشتم فروردین‌ماه) 5 فقره تصادف منجر به جرح نیز در جاده‌های استان روی داد.

سرپرست پلیس راه استان یادآور شد: دیروز، «سرعت غیرمجاز» با 697 مورد در صدر تخلفات رانندگی جاده‌های این استان قرار داشت.

انتهای پیام

کد N776256

وبگردی