آفتاب
پیشنهاد نوروزی هنرمندان به مردم

بی خطر رانندگی کنیم/ عاشق سفر به شمال ایرانم

بی خطر رانندگی کنیم/ عاشق سفر به شمال ایرانم

گلاره عباسی معتقد است هرکس متناسب با سلایق و علایق خود برای تعطیلاتش برنامه‌ریزی می‌کند اما آرزو می‌کند عید بی خطری داشته باشیم و آمار تصادفات پایین بیاید.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نحوه گذراندن تعطیلات نوروز اظهار کرد: خود من برای شرکت در جشنواره زنان فرانسه به این کشور رفتم و با فیلم «اشیا از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر هستند» در این جشنواره حضور داشتم البته به گونه‌ای با خانواده‌ام بودم، چون آنها هم همراه من آمده بودند.

وی درباره پیشنهاد نوروزی خود به مردم افزود: بستگی دارد علایق و سلایق هر فرد چه باشد. خود من عاشق مسافرت هستم، هرچقدر هم شلوغ باشد دوست دارم سفر بروم. مردم هم بد نیست از این فرصت استفاده کنند و این طرف و آن طرف بروند. البته باز هم به سلیقه هرکس بستگی دارد.

بازیگر فیلم «شیار ۱۴۳» تصریح کرد: مردم مراقب جاده‌ها و سرعتشان باشند. امیدوارم این گونه عید بی خطری داشته باشیم و آمار تصادفات پایین بیاید و اتفاق بدی نداشته باشیم. من که عاشق شمال رفتن هستم و دوست دارم لب آب بروم. البته تابع خانواده هستم و هرجایی که پیشنهاد دهند با آنها می‌روم.

عباسی در پایان درباره تازه‌ترین کارهایش نیز توضیح داد: این روزها مشغول بازی در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی هستم. البته هنوز آنقدر که بتوانم درباره ویژگی‌های سریال و نقشم حرف بزنم، جلوی دوربین نرفته‌ام. دو سه جلسه از بازی‌ام در «کیمیا» به تهیه‌کنندکی محمدرضا شفیعی نیز باقی مانده است.

کد N775650

وبگردی