آفتاب
حقیقت‌پور در گفتگو با مهر:

یمن باتلاق عربستان است/ سعودی ها جرات نشستن بر زمین یمن را ندارند

یمن باتلاق عربستان است/ سعودی ها جرات نشستن بر زمین یمن را ندارند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عربستان با حمله به یمن وارد یک قمار بزرگی شده است، گفت: مردم یمن این کشور را به باتلاقی برای آرمان های تجاوزگرانه عربستان تبدیل خواهند کرد.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن حمله هوایی عربستان به یمن گفت: عربستان وارد یک قمار بزرگی شده که قطعا بازنده این قمار خودش است و دود  این حرکت زشت در چشم خود عربستان خواهد رفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، با اشاره به روحیه انقلابی مردم یمن، گفت: مردم یمن، مردمی مصمم و انقلابی هستند که یمن را به باتلاقی برای آرمان های تجاوزگرانه عربستان تبدیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: حمله هوایی عربستان به یمن یک شیطنت است که قطعا ادامه دار نخواهد بود چراکه  عربستان جرأت نمی کند پا روی خاک یمن بگذارد و بر زمین بنشیند. امروز نمایش قدرت مردم یمن را در صنعا خواهید دید و عربستان آماده باشد تا هزینه این اقدام زشت و جسورانه خود را بپردازد.

حقیقت پور، با بیان اینکه عربستان با حمایت آمریکا این اقدام زشت را انجام داده است، خاطرنشان کرد: قطعا سعودی ها با هماهنگی آمریکا به یمن حمله کرده است؛ اما باید بدانند که دوره اینجور حملات گذشته است؛ چراکه آمریکا و عربستان تجربه سوریه و عراق را دارند و قطعا در نهایت این مردم منطقه هستند که پیروز خواهند شد.

کد N774718

وبگردی