آفتاب
همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س)؛

وزیر کشور با جانبازان مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی (ره) مشهد دیدار کرد

وزیر کشور با جانبازان مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی (ره) مشهد دیدار کرد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) با جانبازان مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی (ره) مشهد دیدار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،‌ رحمانی فضلی دیدار با جانبازان را توفیق بزرگی دانست که بعد از زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نصیب وی شده است.

وی با بیان این که حضور در جمع جانبازان عزیز مرور خاطره ایثارگری و رشادت های آنان است؛ افزود: دیدار این عزیزان باعث قوت قلب و ایجاد انگیزه برای خدمت بیشتر، صادقانه و بی منت به مردم است.

وزیر کشور گفت: از جانبازان و ایثارگران می خواهم تا تمام خدمتگزاران به نظام را دعا کنند تا در راستای تحقق اهداف عالیه ی انقلاب اسلامی موفق و بتوانیم پاسخگوی ایثارگری های آنان باشیم.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر این که جانبازان در این دیدار از شما چه خواسته ای داشتند؛ تاکید کرد: کم توقعی و مناعت طبع این بزرگواران ستودنی است و عموم درخواست های آنان ارائه خدمات به جامعه ایثارگران بود.

وی ضمن آرزوی شفای عاجل برای جانبازان، تاکید کرد: برای تامین امکانات مورد نیاز آنان باید از ظرفیت های موجود در استان با همکاری استانداری استفاده شود و از طریق اعتبارات ملی نیز برای تحقق این مهم بهره خواهیم برد.

وزیر کشور در ادامه از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند اجرای پروژه ی مجتمع فرهنگی و مرکز توانبخشی جانبازان خراسان رضوی خبر داد.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده انتظامی استان و تعدادی از مدیران در این دیدار وزیر کشور را همراهی کردند .

بازدید از آسایشگاه والدین شهدا و حضور در جمع صمیمی آن ها از دیگر برنامه های وزیر کشور بود.

انتهای پیام

کد N773723

وبگردی