آفتاب

تابش:همدلی و هم زبانی مردم و قوا عبور از مشکلات را سهل تر میکند

تابش:همدلی و هم زبانی مردم و قوا عبور از مشکلات را سهل تر میکند

نماینده مردم اردکان در بازدید از کمپ های نوروزی این شهرستان با بیان اینکه بهار فرصتی برای تدبر و تامل در رموز آفرینش و هستی عالم است اظهار داشت: توجه به رویش و طراوت طبیعت در این ایام به انسان درس معاد و خداشناسی می دهد و روحیه تحول خواهی و تکامل را افزون می کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، "محمدرضا تابش" گفت: اگر انسانها از طبیعت زیبا درس بیاموزند در حقیقت اعتقاد به رستاخیز را آموخته و در این صورت باید سرآغاز چنین بعثتی را عید نامید و آن را جشن گرفت.

نماینده مردم اردکان همچنین با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) عنوان داشت: حضرت زهرا(س) چشمه جوشان همه حقایق ، بزرگی ها و عظمت هاست و از این رو است که فرزندان ایشان تاریخ بشریت را به هدایت نهایی رسانده اند.

"تابش" تصریح کرد: ایشان هم خیر کثیر و هم کوثر است و هر فردی که آرزوی درک حقیقت ، انسانیت،کرامت، شرافت و مجموعه فضایل انسانی را دارد،باید به چنین شخصیتی اقتدا کند.

وی با اشاره به نامگذاری سالجاری به نام "دولت و ملت؛همدلی و هم زبانی" ، با تقدیر از حسن توجه رهبر معظم انقلاب در موقعیت کنونی و "پرمحتوا و راهبردی" نامیدن شعار سال گفت: اگر تاریخ ایران را ورق بزنیم ، نکته برجسته ای به چشم می خورد که هر زمان حاکمیت و دولت ها در خدمت مردم بودند و مردم همراهی لازم را داشتند کارهای بزرگی انجام شده است.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس ، همدلی و هم زبانی را فصل مشترک و لازم برای پیشرفت کشور برشمرد و گفت: اگر رویدادهای مختلف کشور از جمله ترورهای کور اوایل انقلاب تا دوران دفاع مقدس و پس از آن را مرور کنیم این واقغیت قابل لمس است که هر قدر همدلی و همراهی بین مردم و قوا بخصوص دولت وجود داشته است ، عبور از مشکلات سهل تر بوده است.

"محمدرضا تابش" با تشریح ظرفیت های ممتاز کشور بخصوص در بخش نیروی انسانی نخبه و منابع سرشار خدادادی گفت: استفاده از این ظرفیت ها می تواند کشور را در رقابت های منطقه ای و جهانی سربلند نماید که لازمه آن یک فهم مشترک از مشکلات و ظرفیت ها، و همدلی و همزبانی بین دولتمردان و مردم است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: حب و بغض و کینه ها را باید کنار گذاشت و مهربانانه با مردم رفتار کرد و همه باید احساس کنند زیر چتر رهبری و جمهوری اسلامی می توانند در سعادت و پیشرفت کشور سهیم باشند.

نماینده مردم اردکان در بازدید از کمپ های امدادی،انتظامی و خدماتی نوروزی و بافت قدیم شهر اردکان ضمن تشکر از عوامل مستقر در این پایگاه ها که در ایام تعطیل و دوری از خانواده، به مسافرین خدمت می کنند، در جریان نحوه خدمات رسانی هر یک از این بخش ها قرار گرفت و ضمن ارائه توصیه هایی برای هر چه بهتر شدن این خدمات، هدایایی نیز به دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی اهدا نمود.

در این بازدیدها ، فرماندار،شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان اجرایی و انتظامی نماینده مردم اردکان را همراهی می کردند.

انتهای پیام

کد N773628

وبگردی