آفتاب
/دفاع از استقلال و شرافت ملی/

آصفری: توافق نهایی معیار موفقیت تیم مذاکره‌کننده در حفظ استقلال و شرف ملی است

آصفری: توافق نهایی معیار موفقیت تیم مذاکره‌کننده در حفظ استقلال و شرف ملی است

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی توافق نهایی با غرب را معیار ارزیابی پایبندی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نسبت به استقلال و شرف ملی دانست.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: اطلاعات بنده برای ارزیابی عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کافی نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: باید به مذاکرات اجازه داد تا به روند خود ادامه دهد تا در نهایت پس از امضای توافقنامه مشخص شود در برابر آنچه که به دست آورده‌ایم چه امتیازاتی به طرف مقابل داده‌ایم؛ در آن صورت می‌توان نسبت به استقلال و شرف ملی و حفظ آن توسط تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نظر درستی بیان کرد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر استقلال، آزادی و عزت شکل گرفته است. فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیار زیادی داشته است. از خرداد سال 1342 تا امروز بیش از 240 هزار شهید در راستای شرف، عزت و استقلال ملی اهدا کرده‌ایم و تمام سختی‌هایی که مردم به جان خریده‌اند از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در راستای حفظ استقلال و شرف ملی‌شان بوده است پس نمی‌توان این گذشت‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی‌ها و مقاومت‌های ملت را به سادگی از دست داد. مطمئنا مقاومت در همه عرصه‌های هسته‌ای، سیاسی و فرهنگی رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

کد N773024

وبگردی