آفتاب
/دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی/

کریمی اصفهانی: پیشرفت کشور مستلزم همکاری کامل ملت و دولت است

کریمی اصفهانی: پیشرفت کشور مستلزم همکاری کامل ملت و دولت است

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار اعتقاد دارد که جهش در زمینه‌های مختلف پیشرفت کشور مستلزم همکاری کامل ملت و دولت است.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره نامگذاری سال 94 با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی اظهار کرد:‌ در سال 94 هم در مسائل داخلی و هم در مسائل خارجی نیازمند همدلی دولت و ملت هستیم تا بتوانیم برای جهش در زمینه‌های مختلف پیشرفت کشور گام‌های موثری برداریم.

وی ادامه داد: در سیاست خارجی مساله توافق هسته‌ای در حال رسیدن به سرانجام است و گذراندن این پیچ تاریخی نیاز به حمایت مردم دارد. امیدواریم دولت با ارشادات مقام معظم رهبری و هم‌زبانی با مردم بتواند این مذاکرات را به نتیجه مناسبی برساند که سربلندی و عزت مردم و نظام را در پی داشته باشد.

کریمی اصفهانی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: دولت برای رفع معضلات اقتصادی نیاز به همکاری مردم دارد و به خصوص در مباحث اقتصاد مقاومتی این مردم هستند که باید به میدان بیایند و به کارها رونق دهند. دولت هم باید فضا را باز کند چون در فضای بسته مردم ابتکار عمل نخواهد داشت.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در پایان اظهار کرد: مردم باید در مباحث مختلف برای کمک به دولت به میدان بیایند و کارها را به دست بگیرند؛ امیدوارم در سال جدید ابلاغ سیاست‌های اصل 44 برای حل مشکلات راهگشا باشد؛ چرا که سپردن کارها به دست مردم باعث حل مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام

کد N773010

وبگردی