آفتاب

عیادت نوروزی رئیس جمهور ازسالمندان و جانبازان

عیادت نوروزی رئیس جمهور ازسالمندان و جانبازان

رییس جمهور نخستین روز از سال 94 را با حضور در جمع سالمندان آسایشگاه پارسایان تهران و دلجویی و احوالپرسی از آنها آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح شنبه در مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان پارسایان حضور یافت و با اهدای گل، سالی پر از نیکی و سلامتی برای همه سالمندان آرزو کرد.

رییس جمهور در این بازدید، در فضایی صمیمی با بانوان و آقایان سالمند این مرکز به گفت وگو نشست. سالمندان و کارکنان مرکز نگهداری و توانبخشی پارسایان نیز ضمن اظهار خرسندی از دیدار رییس جمهوری ، متقابلاً سال جدید را به دکتر روحانی تبریک گفته و درگذشت مادر گرامیشان را به ایشان تسلیت گفتند.

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، حسین فریدون مشاور ارشد رییس جمهور، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، همراهان رییس جمهور در این بازدید بودند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که پیش از حضور در این مرکز، با سالمندان آسایشگاه پارسایان تهران نیز دیدار و گفت و گو کرده بود، در جریان دیدار خود با جانبازان حاضر درمرکز توانبخشی امام خمینی(ره)، در فضایی صمیمی به گفت و گو و احوالپرسی از آنها پرداخت و برای این عزیزان در سایه ائمه معصومین(ع) و بویژه حضرت فاطمه(س) سال خوبی را آرزو کرد.

رییس جمهور در دیدار با این جانبازان هشت سال دفاع مقدس که جملگی از جانبازان قطع نخاعی بالای 70 درصد بودند، گفت: شما همواره برای ما مایه افتخار بوده اید و به ما درس فداکاری، استقامت و صبر داده اید.

جانبازان حاضر در مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) نیز با ابراز شادمانی از این دیدار، درگذشت مادر رییس جمهور را به ایشان تسلیت گفتند.

 

45231

 

کد N772825

وبگردی