آفتاب
/دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی/

عضو کمیسیون اقتصادی: دولت و ملت باید در هر شرایطی یکدیگر را درک کنند

عضو کمیسیون اقتصادی: دولت و ملت باید در هر شرایطی یکدیگر را درک کنند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: قطعا همراهی و همدلی میان دولت و ملت منجر به بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اظهار کرد: آن چیزی که از مدت‌ها پیش نگرانی را به وجود آورده بود بحث هم‌دلی و همراهی میان دولت بود که به مساله‌ای تبدیل می‌شد که می توانست شکافی را در پیشبرد برنامه‌ها به وجود آورد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که این شکاف چه بسا ممکن بود موجب کندی در اجرای برنامه های دولت شود، اظهار کرد: تا زمانی که همراهی، تعامل و همدلی وجود نداشته باشد برنامه ها آن طور که باید پیش نمی رود و مقام معظم رهبری به درستی این موضوع را برای سال 94 بیان کردند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس همچنین افزود:‌ اگر بخواهیم منصفانه به این موضوع نگاه کنیم یکی از مسائلی که می‌تواند به بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... منجر شود قطعا همدلی و همراهی میان دولت و ملت خواهد بود.

وی با اشاره به این که رابطه میان ملت و دولت رابطه‌ای محکم و انکارناپذیر در جهت پیشبرد برنامه های مهم و کلان کشور است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که این همراهی و همدلی وجود نداشته باشد انجام بسیاری از برنامه ها نیز امکان پذیر نخواهد بود. از طرف دیگر لازمه پیشبرد برنامه ها همراهی مردم به تناسب همراهی دولت است و تعامل میان دولت و ملت خروجی خوبی را به دنبال دارد.

نکو با تاکید بر این‌که باید برنامه ریزی اساسی در این خصوص انجام شود گفت: دولت و ملت باید در هر شرایطی یکدیگر را درک کنند و این درک متقابل باعث می شود که آنچه که موجب کندی در اجرای برنامه‌ها شده بود برطرف شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان یادآور شد: البته مسائل مهمی مانند اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در تمامی امور کشور ساری و جاری است و برای پیشبرد برنامه های اقتصادی و فرهنگی باید همدلی هم وجود داشته باشد. در غیر این صورت به بن بست خواهد رسید.

انتهای پیام

کد N772776

وبگردی