آفتاب

کارلوس کروش از تیم ملی جدا شد

کارلوس کروش از تیم ملی جدا شد

علی کفاشیان می گوید کارلوس کروش از تیم ملی ایران استعفا داد و دیگر سرمربی ایران نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ جلسه صبح سرمربی تیم ملی و علی کفاشیان در کمپ تیم های ملی بی نتیجه ماند و دو طرف به نتیجه ای نرسیدند تا مربی پرتغالی از تیم ملی ایران جدا شود. دعوایی که از یک هفته قبل با حرف های اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال آغاز شده بود در نهایت با جدایی کروش از تیم ملی ختم شد. کفاشیان در این باره گفت:« قرار شد او در این دو بازی با سوئد و اتریش روی نیمکت تیم ملی باشد اما پس از آن باید دنبال مربی دیگری باشیم.»

او درحالی در این باره حرف زده و می گوید کروش استعفاء داده است که تا ساعاتی قبل ، سرمربی تیم ملی اصرار داشت اصلا به اردوی اتریش نرود و به فیفا شکایت کند. او می گوید بندی در قراردادش هست که می تواند با استناد به آن تمام پول قراردادش را از ایران غرامت بگیرد.

کفاشیان اما با استفاده از واژه استعفاء هوشمندانه تاکید دارد که ایران قرار نیست غرامتی بدهد ، اگرچه هیچ بعید نیست این پرونده بزودی به فیفا برود و دو طرف دعوایی حقوقی داشته باشند که سابقه نشان می دهد طرف ایرانی همیشه بازنده اش بوده است. کارلوس کروش در 4 سال حضور در ایران ، با تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 رسید اما در بازی های جام ملتهای آسیا در میان 8 تیم آسیایی حذف شد. او بعد از تغییرات در فدراسیون فوتبال و درحالی که مدام با انتقاد مربیان داخلی و وزیر ورزش روبرو بود ، هر روز شرایط کاری اش را سخت تر می دید. ماجرای استفاده از دو بازیکن زیر 23 سال و حرف های رد و بدل شده بین طرفین بهانه ای بود برای دعوایی بزرگ میان فوتبال ایران و مربی پرتغالی که با اعلام کفاشیان ، پایانش جدایی کارلوس کروش بوده است.
کد N772505

وبگردی