آفتاب
یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت:

نفس اقدام جبهه پایداری برای وحدت با اصولگرایان قابل قبول است

نفس اقدام جبهه پایداری برای وحدت با اصولگرایان قابل قبول است

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: به دلیل دیدگاه‌های جبهه پایداری بعید می‌دانم اصولگرایان زیر چتر این گروه اجتماع کنند.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نفس اقدام جبهه پایداری برای وحدت با اصولگرایان قابل قبول است اما با شرایطی که آقایان پایداری بین اصولگرایان دارند بعید می‌دانم توفیق چندانی به دست آورند.

وی افزود: برگزاری همایش‌ها و نشست‌های مختلف از سوی پایداری‌ها جنبه تاکتیکی دارد. بنده بعید می‌دانم اصولگرایان زیر پرچم جبهه پایداری اجتماع کنند علت آن هم برخی تندروی‌های سیاسی نزدیکان به این جریان است.

وی رقابت‌های انتخاباتی زودهنگام را قابل قبول ندانست و افزود: شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه ایران به نحوی است که تا رقابت‌های انتخاباتی به صورت رسمی آغاز نشود و اهداف و برنامه‌های جریان‌های سیاسی شفاف نشود، نمی‌توان تحلیل دقیقی از پیروزی جریان اصولگرا یا اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس دهم ارائه داد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در عین حال اجماع داخلی جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب در پیروزی انتخابات مجلس را تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام

کد N772036

وبگردی