آفتاب
حسینی در گفت‌وگو با ایسنا:

نامه سناتورهای آمریکا نشان دهنده نفوذ لابی صهیونیستی است

نامه سناتورهای آمریکا نشان دهنده نفوذ لابی صهیونیستی است

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که نامه 47 سناتور آمریکا میزان نفوذ لابی صهیونیستی و ارجح دانستن منافع رژیم صهیونیستی بر منافع ملی آمریکا را بیش از پیش آشکار کرد.

باقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در واکنش به نامه 47 سناتور آمریکایی در مساله هسته‌ای ایران، گفت: این نامه یکی از ترفندهای آمریکایی‌هاست که تبعات زیادی برای خود آنها داشته است.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان تیم مذاکره‌کننده را مورد تایید قرار دادند ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم ولی در عین حال طبق بیانات ایشان بر این موضوع نیز تاکید داریم که باید حیله‌گری‌های آمریکا و طرف مقابل مدنظر قرار گرفته شود و به آنها اعتماد بیجا نشود چون همین نامه نمونه‌ای از این است که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

به گفته وی، تیم مذاکره‌کننده باید تمامی حیله‌های آمریکا و هم‌پیمانانش را مورد توجه قرار دهد تا خدای ناکرده در دام آنها گرفتار نشود.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که تیم مذاکره‌کننده با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری باید ضمن دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران و رعایت خطوط قرمز با هوشیاری مقابل حیله‌های آمریکا و هم‌پیمانانش بایستد.

حسینی با بیان اینکه نامه سناتورها نشان داد که منافع آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی و اهدافش دنبال می‌شود، گفت که این موضوعی روشن بود که با این نامه بیش از پیش آشکار شد.

به گفته وی،‌ رویارویی سناتورهای آمریکا با اوباما نشان دهنده نفوذ بالای لابی صهیونیستی در این کشور است که در چنین شرایطی منافع ملی آمریکا به منافع رژیم صهیونیستی ترجیح داده می‌شود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت که مقامات آمریکایی بخصوص سناتورهای آمریکا مطیع اوامر صهیونیستی هستند و با هر کسی که منافع صهیونیست‌ها را نادیده بگیرد، مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام
کد N771409

وبگردی