آفتاب

لاریجانی/پایانی/: معاونت نظارت مجلس پیگیر پرونده‌های ارجاع شده به قوه قضاییه است

لاریجانی/پایانی/: معاونت نظارت مجلس پیگیر پرونده‌های ارجاع شده به قوه قضاییه است

رییس مجلس شورای اسلامی از پیگیری معاونت نظارت مجلس در خصوص پرونده‌های ارجاع شده به قوه قضاییه به ویژه پرونده سازمان تامین اجتماعی به قوه قضاییه است.

به گزارش ایسنا، لاریجانی در پاسخ به پرسشی که در خصوص نتایج سفر منطقه‌ای اخیر وی و دیدارش با خالد مشعل پرسید، پاسخ داد: در این سفرها در خصوص مسائل منطقه‌ای و فلسطین صحبت کردیم. مسئولان کشورهای منطقه نگاه‌شان برای مبارزه با تروریسم جدی است اما اینکه چقدر مشارکت کنند متفاوت است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در کل این مساله خوب است. نگرانی درباره مسائل ضدامنیتی منطقه مساله خوبی است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که در خصوص فضاسازی برخی رسانه‌ها بر ضد سایر رسانه‌ها در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس پرسید، پاسخ داد: اگر موارد خلاف قانونی اتفاق افتاده است اطلاع دهید تا پیگیری کنیم چرا که رسانه‌ها در چارچوب قانون باید بتوانند کار رسانه‌ای‌شان را انجام بدهند.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به آخرین پرسش که خبرنگاران در خصوص برنامه مجلس برای کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی پاسخ داد: در قانون بودجه منابعی قرار دادیم که سود تسهیلات بانکی برای سرمایه‌گذاری‌هایی که مربوط به نخبگان و کارآفرینان است کاهش یابد.

لاریجانی یادآور شد: مجلس برای کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی باید منابعی را در لایحه بودجه پیش‌بینی می‌کرد که این کار را انجام دادیم. نرخ سود تسهیلات نیز توسط شورای پول و اعتبار تعیین می‌شود.

انتهای پیام

کد N770541

وبگردی