آفتاب

لاریجانی/7/: از فعالیت سازمان یافته سیاسی دفاع می‌کنم

لاریجانی/7/: از فعالیت سازمان یافته سیاسی دفاع می‌کنم

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من از فعالیت سازمان یافته سیاسی دفاع می کنم و معتقدم برای رسیدن به دموکراسی بیشتر این فعالیت‌ها مهم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست خبری خود با خبرنگار داخلی و خارجی و در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی تشکیل حزب از سوی رئیس مجلس گفت: پرداختن به مسائل انتخاباتی برای انتخابات مجلس کمی زود است و از هم اکنون نمی‌شود در مورد فعالیت‌های سیاسی قضاوت شود. اما آنچه که مهم است این است که من در کارهای تشکیلات سیاسی حمایت می‌کنم و این کار را برای کشور مفید می دانم.

وی افزود:‌ برای اینکه دموکراسی در کشور شکل بهتری بگیرد و نگاه‌های دقیقتری نسبت به فعالیت‌های سیاسی شود بهتر است که جریان‌های سیاسی به شکل سازمان یافته حرکت کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در جریان بررسی برنامه ششم توسعه گفت: یکی از مهمترین سیاست‌ها و قوانین کشور که در سال آینده بررسی می‌شود قانون برنامه ششم توسعه است که در مسیر اقتصاد مقاومتی نقش تاثیرگذاری خواهد داشت و باید در این حوزه دقت ویژه‌ای شود.

وی افزود: آنچه که من اطلاع دارم این است که سیاست‌های کلی و چارچوب این قانون در مجمع تشخیص در حال بررسی است و بعد از اتمام این بررسی‌ها در مجمع تشخیص دولت و مجلس نیز نظرات خود را در این حوزه ارائه خواهند کرد و ان شاء الله در شش ماه اول سال آینده این قانون در مجلس بررسی می‌شود که امیدواریم بتوانیم در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام مثبتی برداریم.

ادامه دارد ...

کد N770505

وبگردی