آفتاب

اولین مجموعه از اسناد نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در جنگ تحمیلی تحویل موزه دفاع مقدس شد

اولین مجموعه از اسناد نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در جنگ تحمیلی تحویل موزه دفاع مقدس شد

کارگروه تبیین نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم و سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ابتدای این مراسم که صبح امروز برگزار شد،حجت الاسلام آل هاشم ضمن اعلام خبر تحویل اولین سری از اسناد نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در دوران دفاع مقدس به موزه دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند و شایسته موزه دفاع مقدس ایجاد موزه دفاعی با محوریت نقش روحانیت در دوران حماسه و جنگ است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه با بیان این که تا کنون در این خصوص 2032 اثر توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تحویل موزه دفاع مقدس شده است، خاطرنشان کرد: این اسناد در قالب عکس، فیلم، پایان نامه، مقاله، کتاب، بولتن و مصاحبه است که با جمع بندی نهایی تحویل موزه دفاع مقدس شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکیدکرد: در این رابطه از خاطرات پیشکسوتان روحانی و نظامی که در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند نیز استفاده شده است.

وی در پایان یادآور شد هرچند در ابتدای راه هستیم اما در این حوزه یعنی بررسی نقش روحانیت و عقیدتی سیاسی در دفاع مقدس کارهای ارزشمند و شایسته ای انجام شده است.

انتهای پیام

کد N770367

وبگردی