آفتاب

نماینده ممسنی: لایحه بهبود وضعیت معیشت معلمان و بازنشستگان سریعتر به مجلس بیاید

نماینده ممسنی: لایحه بهبود وضعیت معیشت معلمان و بازنشستگان سریعتر به مجلس بیاید

نماینده مردم ممسنی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لایحه بهبود وضعیت معیشت معلمان و بازنشستگان سریعتر به مجلس ارسال شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، نوذر شفیعی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، خواستار اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد و افزود:‌ انتظار می‌رود در روند پرداخت پاداش مناطق محروم فرهنگیان به خصوص استان فارس تسریع شود.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی متذکر شد: انتظار دارم در روند پرداخت وجه خرید تضمینی ذرت کشاورزان تسریع شود چرا که در حال حاضر پرداخت این وجه به قدری کند و ناقص انجام می‌شود که عملا برای کشاورزان نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب به شمار می‌رود.

شفیعی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: عشایر قشری کم توقع اما پرثمر هستند ولی متأسفانه در بدترین وضعیت به سر می برند. دام‌های عشایر فاقد آب شرب و علوفه هستند و حتی این قشر زحمتکش در تأمین آب شرب مورد نیاز خود با دشواری‌هایی همراه هستند و به دلیل خشکسالی دام های آنها را با پایین‌ترین قیمت خرید و فروش می کنند و کسی هم به فریاد آنها نمی رسد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در تذکری خطاب به هیأت رئیسه مجلس ابراز تاسف کرد: در حالی که طرح تحقیق و تفحص از شرکت بازرگانی پتروشیمی با 70 امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است اما در دستور کار مجلس قرار نگرفته است. نمی‌دانم علت تأخیر در بررسی تحقیق و تفحص مذکور چیست و چه ملاحظه ای در هیأت رئیسه وجود دارد که به این تقاضا توجهی نمی کند.

انتهای پیام

کد N770323

وبگردی