آفتاب

هدایت‌خواه:دلسوزی مذاکره‌کنندگان ایرانی به تنهایی کافی نیست

هدایت‌خواه:دلسوزی مذاکره‌کنندگان ایرانی به تنهایی کافی نیست

ستار هدایت‌خواه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که نسبت به تیم مذاکره کننده اعتماد دارند و در دلسوزی آنها تردیدی ندارند، اظهار کرد: ‌رهبری همچنین بارها نگرانی خود را نسبت به عملکرد طرف مقابل مذاکره با ایران ابراز داشتند و پیش از این گفته بودند که نسبت به آنها خوش‌بین نیستند.

این فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا، با بیان اینکه بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر نگرانی از عملکرد آمریکا در مذاکرات هشداری به تیم مذاکره کننده است، افزود: تیم مذاکره کننده در عین این که دلسوزی لازم را دارد باید مراقبت ویژه‌ای داشته باشد و با توجه به حیله‌گری، فریب‌کاری و نیت‌های سوء دشمنان، مذاکرات را ادامه دهد.

وی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده نباید به طرف مقابل مذاکره خوش بین باشد، افزود: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده ایران باید مراقبت و دقت لازم را داشته باشد تا در متون توافق‌نامه‌ها از به کاربردن واژه‌ها و اصطلاحات ابهام آمیز پرهیز شود.

هدایت‌خواه ادامه داد: اعضای تیم مذاکره کننده ایران باید مراقب باشند تا در متن توافقنامه از واژه‌های ابهام‌آمیزی که دستاویز دشمنان برای بهانه‌جویی و تعلل در اجرای توافقنامه می‌شود، جلوگیری کند. چون دشمن قابل اعتماد نیست.

این نماینده پیشین مجلس تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ایران باید بداند که دلسوزیشان به تنهایی کافی نیست و دقت و مراقبت و حساسیت نسبت به آنچه دشمن می‌خواهد به آن برسد، جزو لوازم کار تیم مذاکره کننده ایران است.

انتهای پیام

کد N769992

وبگردی