آفتاب

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

كلاهبرداري كه به بهانه احداث كشتارگاه و فعاليت تجاري، ۵ ميليارد و ٩٠٠ ميليون تومان به جيب زده بود، دستگير شد.


روزنامه اعتماد نوشت:

كلاهبرداري كه به بهانه احداث كشتارگاه و فعاليت تجاري، ۵ ميليارد و ٩٠٠ ميليون تومان به جيب زده بود، دستگير شد.
سرهنگ كيومرث عزيزي، جانشين فرمانده انتظامي استان كرمانشاه در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي وصول دادخواستي با ۳۱ نفر شاكي از اهالي شهر كرمانشاه مبني برانجام كلاهبرداري توسط شخصي به بهانه احداث كشتارگاه و انجام تجارت، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: شاكيان اعلام داشتند متهم با جلب اعتماد آنها به بهانه تاسيس كشتارگاه و فعاليت‌هاي تجاري در امر صادرات و واردات كالا از كشور عراق به صورت شراكت در سود، مبالغ هنگفتي از آنان اخذ و تاكنون هيچگونه اقدامي در راستاي تاسيس كشتارگاه و صادرات و واردات كالا انجام نشده است. متهم با دادن وعده‌هاي واهي حتي از استرداد وجوه دريافتي نيز خودداري مي‌كرد.

 اين مقام انتظامي تصريح كرد: با اطمينان از وقوع بزه تعقيب و دستگيري متهم در دستور كار قرار گرفت كه با اقدامات گسترده و به كارگيري منابع خبري معلوم شد كه نامبرده متواري و دسترسي به وي ممكن نيست. باپيگيري‌هاي مستمر و جدي مشخص شد متهم در مرز آذربايجان غربي در حالي كه به اتفاق اعضاي خانواده قصد خروج از كشور را داشت دستگير شده كه با استعلام از فرماندهي مرزباني آذربايجان غربي ضمن تاييد دستگيري او اعلام شد متهمان در اختيار عوامل مرزباني شهرستان ماكو هستند.

سرهنگ عزيزي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي استان با اخذ نيابت قضايي به شهرستان ماكو عزيمت كردند و متهم مورد نظر را جهت رسيدگي به اتهام وارده به كرمانشاه منتقل كردند. به گفته سرهنگ عزيزي متهم در مواجهه حضوري با شكات به بزه انتسابي و تحصيل مال نامشروع به بهانه تاسيس كشتارگاه و انجام فعاليت‌هاي تجاري در امر صادرات و واردات كالا به مبلغ ٥ ميليارد و ٩٠٠ ميليون تومان اعتراف كرد. به اين ترتيب متهم با قرار مناسب روانه زندان شد تا به اتهامات دقيقا رسيدگي شود

کد N769847

وبگردی