آفتاب

ناظران کمیسیون صنایع در چهار شورای عالی کشور انتخاب شدند

ناظران کمیسیون صنایع در چهار شورای عالی کشور انتخاب شدند

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای بعد از ظهر امروز کاندیداهای پیشنهادی خود برای عضویت در چهار شورای عالی استاندارد، فضایی، فناوری اطلاعات و صنایع دریایی برای معرفی به صحن علنی مجلس انتخاب کردند

محمد بیاتیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: کمیسیون صنایع در جلسه خود دو کاندیدای خود را شامل نادر قاضی‌پور و غلام محمد زارعی نمایندگان ارومیه و بویر احمد را برای انتخاب یکی از این آقایان در صحن علنی مجلس برگزیدند.

نماینده مردم بیجار از تعیین دو نفر از اعضای کمیسیون متبوعش برای عضویت در شورای فناوری اطلاعات توسط مجلس به عنوان ناظر خبر داد و افزود: سید هادی حسینی نماینده قائم شهر و رمضانی علی سبحانی فرد نماینده سبزوار برای معرفی به صحن علنی مجلس انتخاب شدند.

همچنین برای تعیین دو نفر از نمایندگان مجلس جهت انتخاب یک نفر از آنان برای عضویت در شورای عالی فضایی ، مجید منصوری و حسین فتاحی نمایندگان لنجان و شهر بابک انتخاب شدند.

وی از انتخاب چهار نفر از همکارانش در کمیسیون صنایع و معادن برای انتخاب دو نفر از آنان تحت عضویت در شورای عالی استاندارد سخن گفت و افزود: آقایان محمدرضا خان محمدی، حمیدرضا فولادگر، محسن بیگلری و علی علیلو نمایندگان ابهر، اصفهان، سقزو شبستر انتخاب شدند.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن همچنین از بررسی و تصویب برخی از مواد لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در برابر شخص ثالث سخن گفت.

انتهای پیام

کد N769611

وبگردی