آفتاب
دبیرکل حزب موتلفه:

در انتخابات آینده یک صدا از اردوگاه اصولگرایی خواهیم داشت

در انتخابات آینده یک صدا از اردوگاه اصولگرایی خواهیم داشت

محمدنبی حبیبی با بیان اینکه هر سه تشکل موتلفه، پایداری و ایثارگران آمادگی دارند دامنه همگرایی را گسترده کنند گفت: نشست سه جانبه گام بزرگی برای همگرایی اصولگرایان است.

به گزارش خبرگزاری مهر محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اظهار کرد: نشست ما فوق العاده در فضای گرم و صمیمی برگزار شد. بحث‌ها روی همگرایی بیشتر، درک شرایط کنونی انقلاب و راهبردهای سیاسی دور می‌زد. خوشبختانه ما در همه این محورها به دیدگاههای مشترک رسیدیم.

حبیبی اظهار داشت: آسیب‌شناسی‌های سه تشکل نشان می‌دهد که درک مشترکی وجود دارد. همین درک ما را به توافق و دیدگاههای مشترک رساند.

وی افزود: هر سه تشکل آمادگی دارند دامنه این همگرایی را گسترده کنند تا همه طیف‌های اصولگرایی در آن جای بگیرند انشاءالله ما در انتخابات آینده یک صدا در اردوگاه اصولگرایی خواهیم داشت تا آرمان رهبر معظم انقلاب را به سهم خود محقق کنیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین ضمن تبریک به آیت الله محمد یزدی به عنوان رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری گفت: رای خبرگان به آیت الله یزدی نشان می دهد که خبرگان ملت می خواهند همان راه مرحوم آیت الله مهدوی کنی طی شود . آیت الله یزدی از شخصیت های ممتاز علمی و فقهی کشور هستند و این انتخاب خبرگان بسیار هوشمندانه بود.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خبرگان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند نگران حیله و خدعه طرف مقابل هستیم. طرف مقابل از پشت خنجر می‌زند باید مراقب حیله آمریکا‌ئیها باشیم. این جملات واقعاً هشدار دهنده است. باید نگرانی رهبری را تیم مذاکره کننده با هوشیاری و مهارت و حرکت در چارچوب‌های تعیین شده رفع کند.

وی افزود: معمولاً خنجر از پشت را خودی‌ها می‌زنند. کما اینکه در فتنه ۸۸ شاهد بودیم فتنه گران شرارت خود باعث شدند در بهار ۸۹ قطعنامه ۱۹۲۹ شورای امنیت صادر شود. مراقبت دائمی از ظهور فتنه جدید جلوی این خجر زدن از پشت را می‌گیرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تمدید تحریم‌ها توسط اوباما برای بیستمین بار و نامه ۴۷ سناتور آمریکایی گفت: آمریکاییها  علائمی از خود بروز می‌دهند که به آنها بی اعتماد باشیم. چرا برخی در داخل اصرار دارند که به آنها اعتماد کنیم. بدعهدی آمریکاییها در قرارداد الجزایر مشخص است آنها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند و امروز فروپاشی اخلاق سیاسی در آن کشور را به اثبات رساندند.

وی افزود: نظیر همین حادثه در توافق ژنو اتفاق افتاد. ایران به تعهدات خود عمل کرد اما آنها همچنان بر سر ستیز و خصومت با ملت ایران باقی مانده‌اند.

حبیبی بیان داشت: بارها آمریکاییها گفته اند تحریم‌ها ربطی به صنعت هسته‌ای ایران ندارد. تحریم‌ها به دو منظور وضع شده است. ۱- تغییر رفتار حکومت ایران ۲- تغییر ساختار نظام اسلامی در ایران

این دو هدف یعنی براندازی

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولتمردان خاطر نشان کرد: اگر فکر کنید کلید لغو تحریم‌ها در قفل مذاکرات است، اشتباه می‌کنید. تحریم‌ها را فقط با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم دور بزنیم. از مذاکرات  معلوم نیست دست آوردی داشته باشیم. فایده مذاکرات فقط اثبات بی اعتمادی به آمریکا و معرفی چهره کریه ضد حقوق بشری آمریکاست.

وی همچنین در مورد گزارش احمد شهید گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل بیان داشت: ما کسی به نام ا حمد شهید نمی‌شناسیم او احمد شریر است. منابع گزارشی او منافقین و ضد انقلاب هستند بدون اینکه در مورد هر یک از این گزارشها راستی آزمایی کند.

حبیبی اظهار داشت: احمد شهید در گزارش خود رسماً از اعدام قاچاقچیان و مجازات در مورد همجنس‌بازی و نیز مجازات قتل نفس عنوان مصادیق نقض حقوق بشر یاد کرده است. معلوم می‌شود او از چه بشری دفاع می‌کند.

وی افزود: پاسداران ما در ایران برای حفاظت غرب از مضرات مواد مخدر جانشان را به خطر انداخته‌اند تا جلوی توسعه مواد مخدر در اروپا و جهان را بگیرند آن وقت احمد شریر آن را نقض حقوق بشر تلقی می‌کند!!

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به پیروزیهای ارتش عراق و سوریه در مبارزه با تروریستها اشاره کرد و گفت: آمریکاییها گفتند بیرون کردن داعش از سرزمینهای اشغالی در عراق ۲۰ سال طول می‌کشد. حال آنکه ارتش عراق نشان داد ظرف سه هفته می‌شود تکریت را تصرف کرد. استان صلاح الدین به تنهایی به اندازه کل خاک لبنان است. رزمندگان عراقی آن را ظرف ۳ هفته پاکسازی کردند.

وی افزود: در سوریه هم تروریستها شکست‌های سختی را متحمل شدند. نبض مقاومت در سوریه درست می‌زند. کمر تروریستها در این کشور شکسته شده است بزودی مردم سوریه جشن پیروزی برگزار خواهندکرد.

حبیبی با تبریک سال جدید به مردم و مسئولان کشور خاطر نشان کرد: سال جدید را در ایام یادبود فداکاریهای دخت نبی مکرم اسلام برگزار می‌کنیم. سال آینده سال فاطمی است و باید در فرهنگی که حضرت زهرا(س) در پدیداری نظام ولایی بوجود آوردند، تنفس کنیم. لذا مراسم دید و بازدید ایام نوروز باید ناظر به چنین فرهنگی باشد. حضرت زهرا(س) پرچمدار فرهنگ اهل بیت(ع) در عصر پس از پیامبر و عصر ماست ما این پرچم را باید برافراشته نگه داریم.

 

 

کد N769450

وبگردی