آفتاب

هدیه ویژه روحانی به حنانه 8 ساله/ آرزوی دخترک پس از دیدار با رئیس جمهور

هدیه ویژه روحانی به حنانه 8 ساله/ آرزوی دخترک پس از دیدار با رئیس جمهور

مهر نوشت:

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار با دختری 8 ساله که حافظ کل قرآن است او را افتخار کشور دانست و هدیه‌ای ویژه به او داد.

«حنانه خلفی» دختری 8 ساله است که به علت خوش درخشیدنش در عرصه حفظ قرآن کریم، امروز میهمان رئیس جمهوری اسلامی ایران شد و یک دستگاه خودرو پراید از او هدیه گرفت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در این دیدار حنانه و خانواده او را جزء افتخارات کشور معرفی و این دختر 8 ساله نیز این دیدار را بسیار شیرین توصیف کرد.

حنانه پس از این دیدار از یک آرزو سخن گفت و گفت: آرزویم دیدار بار رهبر انقلاب است که تحقق قریب‌الوقوع آن به من الهام شده است.

این کودک حافظ قرآن که از بهمن سال 90 حفظ قرآن را آغاز و در 22 بهمن سال 92 نیز آن را به پایان رسانده، تاکنون افتخارات بسیاری را در مسابقات ملی قرآن کریم کسب کرده است.

هرچند که او حفظ و مرور قرآن کریم را تحت نظارت اساتید قرآنی کشور و با پیگیری‌های پدر و مادرش ادامه می‌دهد اما در فضای کودکی خود گاهی هم عروسک‌هایش را دور خود می‌چیند و با ارائه محفوظاتش برای آنها قرآن می‌خواند.

پدر این بانوی خردسال و در عین حال پر افتخار کشورمان دیدار امروز او با رئیس جمهور روحانی را برای معرفی حنانه به عموم جامعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی‌اش بسیار اثرگذار می‌داند.

او با بیان اینکه هنوز استعدادهای حنانه به طور کامل شناسایی و معرفی نشده است، گفت: اینکه رئیس‌جمهور در مورد یک خردسال حافظ قرآن و وجود آن در کشور اظهار مباهات می‌کند، قطعاً تأثیر انگیزشی بسیار بالایی برای حنانه خواهد داشت.

رئیس جمهور کشورمان در دیدار امروز خود با حنانه خلفی و پدر و مادر وی با اشاره به اینکه وجود خانواده‌هایی در کشور که فرزندان آنها با قرآن کریم مأنوس هستند برای ما مایه افتخار است، گفت: این خانواده‌ها برای همه کشور الگو هستند تا فرهنگ قرآنی در کشور نشر و گسترش یابد.

 


45231

 

کد N769241

وبگردی