آفتاب
آقا محمدی در نطق میان دستور مطرح کرد:

جنگ زرگری در آمریکا برای تسلیم کردن ایران

جنگ زرگری در آمریکا برای تسلیم کردن ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ میان دولتمردان و نمایندگان کنگره نیز یک جنگ زرگری برای فریب دادن و تسلیم کردن مذاکره کنندگان ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم آقامحمدی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از محتوای بودجه ۹۴ گفت: مشکلاتی در بودجه ایجاد شده که به علت اتکاء به بودجه نفتی است و متأسفانه هیچ قدمی جهت کاهش فاصله بین فقرا و اغنیا نشده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایام عید نوروز نزدیک است و گرانی فشار زیادی به مردم آورده لذا لازم است دولت تدبیری کند تا به وضعیت مردم رسیدگی شود و به جای اینکه آب و نان مردم را گران کند، جلوی فرار مالیاتی صاحبان ثروت را بگیرد.

آقامحمدی در ادامه با بیان اینکه این روزها شاهد نارضایتی معلم ها و پرسنل آموزش و پرورش هستیم، یادآور شد: مجموعه دولت و مسئولان آموزش و پرورش باید ترتیبی اتخاذ کنند که حس تبعیضی که میان قشر فرهنگی به وجود آمده کمرنگ شده و به جایگاه والای معلم توجه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تصریح کرد: اقدام رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در پارلمان آمریکا و نامه ۴۷ نفر از سناتورهای آمریکایی به مقامات ایران سناریویی است که از سوی اتاق فکر حاکمیت آمریکا طراحی شده و جنگ میان دولتمردان و نمایندگان کنگره نیز یک جنگ زرگری برای فریب دادن و تسلیم کردن مذاکره کنندگان ایران است.

کد N769198

وبگردی