آفتاب
نماینده گنبد کاووس در تذکری؛

عباسی: هیأت رئیسه تفحص از دانشگاه فرهنگیان را در دستور کار قرار دهد

عباسی: هیأت رئیسه تفحص از دانشگاه فرهنگیان را در دستور کار قرار دهد

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در تذکری از هیأت رئیسه درخواست کرد که تفحص از دانشگاه فرهنگیان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سلیمان عباسی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، گفت: به کارگیری مدیران و مسئولین ناتوان و بی‌کفایت به خصوص در دانشگاه فرهنگیان که صرفاً با نگاه سیاسی و حزبی صورت گرفته و منجر به ایجاد اختلافات سیاسی و قومی منطقه‌ای شده است باید هرچه‌ سریع‌تر مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی همچنین عدم توجه به جذب مربیان پیش دبستانی و معلمان قراردادی و عدم تأمین امنیت شغلی آنان و نیز عدم توجه به بیمه و کارت طلایی فرهنگیان و پرداخت مطالبات بازنشستگان را از دیگر مشکلات آموزش و پرورش عنوان کرد.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس همچنین به هیأت رئیسه در مورد تفحص از دانشگاه فرهنگیان تذکر داد و گفت: متأسفانه رفتار و بی‌تدبیری توسط مسئولان دانشگاه مربوطه مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

عباسی همچنین در مورد محصول گندم شهرستان گنبد کاووس به دولت تذکر داد و گفت: با توجه به این‌که تولید و کیفیت این محصول قابل توجه است و کارخانه آرد هم در این شهرستان وجود دارد اما این محصول به سایر استان‌ها انتقال داده می‌شود. لذا به نظر می‌رسد که 50 درصد گندم تولیدی در این منطقه باید در همان محل به آرد تبدیل شود.

انتهای پیام

کد N769054

وبگردی