آفتاب

تحلیل حسینیان از ادبیات رئیس جمهور

تحلیل حسینیان از ادبیات رئیس جمهور

نماینده مردم تهران نسبت ادبیات، شیوه گفتاری و نحوه رفتار رئیس جمهور را تحلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، روح‌الله حسینیان در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این گفتار قصد تخریب و توهین ندارم، گفت: وظیفه‌ای دارم بر مبنای آموزه‌های رسول اکرم (ص) که فرمودند: وقتی بدعت‌ها آشکار شدند آگاهان باید آگاهی بخشی نمایند، جملاتی عرض می‌کنم. آقای رئیس جمهور در مواجهه با منتقدان خود ادبیاتی به کار می‌برند که من آنها را در نظام جمهوری اسلامی بدعت سیاسی می‌نامم.

وی ادامه داد: سوال اصلی‌ام این است که چرا آقای رئیس جمهور بر این ادبیات اصراردارند.

حسینیان ادامه داد: مطابق اظهارات و نظریات پنهان و آشکار اصلاح طلبان جامعه را باید دو قطبی کرد تا به قول آنان قشر خاکستری به نفع اتحاد اصلاح طلبان و کارگزاران به پای صندوق‌های رای بیایند امااصلاح طلبان باید بدانند که دو قطبی کردن جامعه همیشه به نفع آنان تمام نخواهد شد. چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم قشری که ما آنان را بدنه‌ی مردم می‌نامیم به نفع آهنگرزاده‌ای به میدان آمدند که فاقد شاخصه‌های تمایز طلبی وادعای وراثت انقلاب و انحصاری بودن آن را داشت و تنها شاخصه وی مردمی بودن و ساده زیستی وی بود که کلامش را با سلام بر مهدی (عج) و درود بر رهبر انقلاب آغاز می کرد.

نماینده‌ی مردم تهران ادامه داد:‌آقای رئیس جمهور در نطق‌های سال 93 که خود بارها در نقد منتقدان گفتند : " انتقاد آری و تخریب نه". سوال من این است که آقای رئیس جمهور آیا خود به این اصل پایبند خواهید بود.

ادامه دارد...

کد N768883

وبگردی