آفتاب

مالک سیاه‌جامگان: رفتار تبعیض‌آمیز بهروان ابهام ایجاد می‌کند

مالک سیاه‌جامگان: رفتار تبعیض‌آمیز بهروان ابهام ایجاد می‌کند

محمدرضا عباسی گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال تقاضای رسیدگی کامل به ماجراها و حواشی بازی سیاه‌جامگان ابومسلم و راهیان کرمانشاه را داریم.

محمدرضا عباسی گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال تقاضای رسیدگی کامل به ماجراها و حواشی بازی سیاه‌جامگان ابومسلم و راهیان کرمانشاه را داریم.

به گزارش ایسنا، بعد از برگزاری دیدار دو تیم راهیان کرمانشاه و سیاه‌جامگان مشهد، مدیران این تیم مشهدی به دلیل اتفاقات روی داده در این دیدار از ادامه مسابقان لیگ دسته یک انصراف دادند. به گفته‌ی مربی سیاه جامگان در دیدار با راهیان بر سر بازیکنان این تیم سنگ و شیشه پرتاب کرده‌اند و اتفاقات نامیمونی را رقم زدند. بعد از این اتفاقات بود که مدیران این تیم انصراف خود از ادامه لیگ دسته یک را اعلام کردند. دیدار این هفته سیاه‌جامگان با تیم اتکا گرگان بود که به دلیل انصراف سیاه‌جامگان از ادامه لیگ این بازی هم برگزار نمی‌شود.

دیدار بعدی سیاه جامگان با پارسه در تهران است اما تا دیدار بعدی‌ این تیم زمان زیادی وجود دارد تا تکلیف این تیم که از شانس‌های صعود به لیگ برتر است، مشخص شود.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره حواشی پیرامون بازی شنبه هفته گذشته تیمش برابر راهیان کرمانشاه گفت: از تمامی مسئولان این پرونده تقاضا دارم که با جدیت به این پرونده رسیدگی کنند تا مقصران و عاملان اتفاقات کرمانشاه به سزای عمل خود برسند.

وی در خصوص ممنوع‌المصاحبه بودن اعضای دو تیم سیاه‌جامگان ابومسلم و راهیان کرمانشاه نیز تاکید کرد: با وجود اینکه هر دو طرف ممنوع‌المصاحبه شده‌اند اما می‌بینیم که آقایان به اظهار نظر کامل در خصوص اتفاقات می‌پردازند ولی با این حال طبق قولی که به علی‌ور، رییس کمیته نظارت و ارزشیابی فدراسیون داده‌ایم، در خصوص جلسه روز چهارشنبه صحبتی نمی‌کنم اما تنها بدانید که مدارک و مستندات خود را ارائه کرده‌ایم، به سوالاتی که پرسیده‌شد پاسخ دادیم و منتظر رای این کمیته هستیم.

عباسی تصریح کرد: متاسفانه نمی‌دانم چرا بهروان که مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ است وجود هرگونه اتفاق در پرونده‌ای که هنوز برای آن رایی صادر نشده را رد می‌کند؟ اصلا وظیفه ایشان در فدراسیون چیز دیگری است و برای من باعث شگفتی است که چرا ایشان برای پرونده‌ای که باز است رای صادر می‌کند؟

مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم با گلایه از بهروان افزود: در سال گذشته هم بهروان رفتار مناسبی با ما نداشت. در بازی ماقبل هفته آخر در فصل گذشته که ایشان ناظر بازی ما و شهرداری بندرعباس بود، هر چند دقیقه از بلندگوی ورزشگاه نتیجه بازی رقیب ما اعلام می‌شد و ایشان هیچ تذکری به این موضوع نداد، اما وقتی در بازی پلی‌آف در ورزشگاه تختی میزبان پیکان تهران بودیم، وقتی بلندگوی ورزشگاه خواست به مردم اعلام کند در صورت به ثمر رسیدن گل تساوی برای سیاه‌جامگان ابومسلم بازی به پنالتی کشیده می‌شود، سریعا اعتراض کرد و مانع این کار شد! این رفتار دوگانه و تبعیض بهروان مسلما ابهام ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: تا اینجا که دوستان از فحاشی ریتمیک تا سنگ‌پرانی و ... را در همه ورزشگاه‌های ایران، امری طبیعی دانسته‌اند اما به استقلال کاری علیپور ایمان داریم و همچنان تاکید داریم که اگر بنا باشد میان فوتبال و دین خود یکی را انتخاب کنیم صد در صد دین‌مان را انتخاب می‌کنیم.

عباسی همچنین در خصوص مسائلی که در خصوص "ورد‌های جادوگری" برای این تیم مطرح شده، نیز گفت: ما اگر به دنبال جادوگری و ورد خواندن بودیم چرا به فولاد یزد و شهرداری تبریز باختیم؟ تیم ما آنقدر قوی هست که اگر تیمی تنها در زمین و نه به کمک مسائل غیرفوتبالی رو‌به‌روی آن قرار گیرد مسلما می‌بریم، همانطور که از پاس همدان و صنعت نفت آبادان 6 امتیاز کامل را در لیگ امسال کسب کردیم و مس رفنسجان صدرجدولی را هم شکست دادیم.

وی افزود: طبیعت فوتبال است که روزی برنده و روزی بازنده باشیم اما متاسفانه سرچشمه اتفاقات و حواشی کرمانشاه از کسانی بود که روزی با ما بودند و حالا نیستند. متاسفانه حتی در این هفته‌های حساس و پایانی لیگ از کمیته مبارزه با دوپینگ هم خبری نیست. از مسئولان می‌خواهم نظارت بیشتری روی این موضوع داشته‌باشند.

انتهای پیام

کد N768682

وبگردی