آفتاب

آصفری:بزرگترین خانه تکانی مجلس زدودن قوانین دست و پاگیر است/نباید در تصویب قوانین نگاه جناحی داشت

آصفری:بزرگترین خانه تکانی مجلس زدودن قوانین دست و پاگیر است/نباید در تصویب قوانین نگاه جناحی داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است: هیچ گروه سیاسی در مجلس نبایستی در تصویب قوانین در مجلس نگاه جناحی و حزبی داشته باشد در حالیکه متاسفانه در مجلس این نگاه حاکم بوده است.

محمد حسن آصفری درگفت و گو با خبرآنلاین درخصوص اینکه مجلس برای ورود به سال جدید چه خانه تکانی لازم است، انجام دهد، گفت: بزرگترین خانه تکانی مجلس زدودن قوانین دست و پا گیری است که در راه تولید،صنعت و سرمایه گذاری در کشوروجود دارد.

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که خانه تکانی از قوانین تولید وصنعت وسرمایه گذاری می تواند بزرگترین راهکار در راستای اقتصاد مقاومتی باشد،تصریح کرد: کنار گذاشتن موانع قانونی که می تواند ابعاد نظارتی نمایندگان رابر عملکرد دستگاه ها ووزارت خانه ها کاهش دهد نیز،از جمله مواردی است که می توان برای خانه تکانی مجلس در نظر گرفت.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص این که مجلس نهم درسال آخرکاری خودش یعنی سال 94 مهمترین اصلاحاتی که می تواند برای فعالیت و خدمت بهتر انجام دهد، نیز گفت: بنده اعتقاد دارم مهم ترین اصلاحی که می شود برای سال 94 درنظر گرفت وبرای آن برنامه داشت این است که ما بتوانیم در جهت ایجاد زمینه های مورد استفاده جذب سرمایه گذار درداخل کشور و استفاده ی بهینه ازامکانات و منابع بسیار ارزشمندی که در کشور وجود دارد،را تسهیل کند.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:مجلس باید بتواند دراین خصوص گام های موثر وخوبی بردارد،تا برای فرصت های خوب سرمایه گذاری و کم کردن دغدغه های مردم تلاش کند.
آصفری مهم ترین موضوعاتی را که می توان در سال آخر فعالیت مجلس بیشتر مورد توجه قرار داد را بر شمرد و گفت:بحث گرانی،تورم و مشکلات اقتصادی به نظر من مهمترین نقاط آسیب پذیری است که باید در این باره و در مورد آن ها توجه بیشتری در دو قوه و در سال 94 صورت بگیرد.
وی افزود:تلاش درجهت تامین تسهیلات لازم برای ازدواج جوانان،تامین کردن مسکن برای جوانان یکی از مواردی است که بایستی در سال 94 زمینه های حل آن ها فراهم شود.
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در خصوص خانه تکانی سیاسی مجلس نیز تصریح کرد:به نظرمن هیچ گروه سیاسی در مجلس نبایستی در تصویب قوانین در مجلس نگاه جناحی و حزبی داشته باشد بلکه نگاهش بایتسی درجهت اصلاح امور باشد.
وی افزود: متاسفانه درمجلس افرادی هستند که در تصمیم گیری ها جریان خاص خودشان را لحاظ می کنند و این آسیب جدی به کشور می رساند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: در رای دادن برای هر لایحه و موضوعی نباید نگاه خدای نکرده جناحی باشد و متاسفانه امروز ما در مجلس با این نگاه مواجه هستیم.
2929

 

کد N767286

وبگردی