آفتاب

نجات 11نفر در آتش سوزی یک سونا در زعفرانیه

نجات 11نفر در آتش سوزی یک سونا در زعفرانیه

آتش سوزی در قسمت سونای خشک یک ساختمان مسکونی با مهار شعله های آتش و نجات 11 نفر از ساکنان پایان یافت.

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، با تماس تعدادی از شهروندان با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بی درنگ زنگ ایستگاه های 64 و 88 ساعت 05:10 دقیقه صبح امروز جمعه به صدا درآمد و آتش نشانان بلافاصله به سمت زعفرانیه، خیابان آبان، خیابان علامه حرکت کردند.

به گفته محمد فریادرس، افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران، آتش سوزی در قسمت سونای خشک در طبقه منفی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی اتفاق افتاد و دقایقی بعد دود حاصل از آن تمام طبقات را فراگرفت.

آتش نشانان بلافاصله به سه گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان ایمن سازی محل را بر عهده گرفتند. گروه دوم نیز با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و با استفاده از چند رشته لوله آبرسانی خود را به کانون آتش در طبقه منفی یک رسانده و موفق شدند در کمترین زمان ممکن آن را مهار کنند.

فریاد رس گفت: به طور همزمان گروه سوم آتش نشانان با جستجوی در طبقات، یازده نفر از ساکنان را به خارج از این ساختمان منتقل کردند و پس از آن به تخلیه دود پرداختند.

این افسر آماده آتش نشانی علت بروز این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیب وارد نشد.

47282

کد N766857

وبگردی