آفتاب
یک نماینده مجلس:

رزمندگان بیکار دوران دفاع مقدس حقوق بگیر می شوند

رزمندگان بیکار دوران دفاع مقدس حقوق بگیر می شوند

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین حکومت دمکراتیک در جهان است که هم از جمهوریت بهره می‌برد و هم اسلامیت را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، غلامحسین شیری علی آباد در جلسه شورای اداری شهرستان هشترود با بیان این مطلب، از حقوقدار شدن رزمندگان دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود:آن دسته از رزمندگانی که در جبهه های جنگ حق بر علیه باطل شرکت داشتند و به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی نائل نگردیده اند و از طرفی دیگر فاقد شغل می باشند در آینده نزدیک 75درصد حقوق یک کارمند را به صورت ماهیانه دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد:2 میلیون تن قیر برای بهبود وضعیت راه‌ها، معابر و خیابان‌های شهرهای زیر 25هزار نفر از طرف وزارت راه و شهر سازی در اختیار ادارات مربوطه گذاشته خواهد شد که این طرح شهرهای هشترود و چاراویماق را نیز در بر می‌گیرد.

وی افزود:حمایت وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزان بیشتر از گذشته شده و این سازمان به کسانی که باغ‌های خود را به سیستم آبیاری قطره ای مجهز کنند 85درصد کمک مالی خواهد کرد و 15در صد بقیه را نیز بر عهده باغدارخواهد بود و هم چنین برای رونق دادن به صنعت کشاورزی 30میلیون تومان وام در اختیار آنها قرار خواهد داد.

شیری علی آباد ادامه داد:بهبود وضعیت آب روستائی در دستور کار مجلس قرار دارد در همین راستا وضعیت کیفی آب شرب بخش نظر کهریز نیز برای اختصاص اعتبار مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

کد N766613

وبگردی