آفتاب

رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر در کوهدشت برگزار شد

رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر در کوهدشت برگزار شد

کوهدشت - رزمایش ۷ گردان بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه کوهدشت طی دو روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رزمایش نیروهای بسیج سپاه ناحیه کوهدشت روزهای پنجشنبه و جمعه در قالب ۶ گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر برگزار شد.

در این رزمایش که در منطقه کوهستانی "داوی رش" کوهدشت برگزار شد نیروهای آموزش دیده بسیج این شهرستان توان نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

این رزمایش همزمان در ۱۰ شهرستان استان لرستان در قالب ۵۱ گردان به اجرا درآمد.

سرهنگ عباس آدینه وند فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت دراین رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای این رزمایش در راستای حفظ و ارتقای توان رزمی بسیج و عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری انجام گرفت.

وی گفت: ۶ گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران ضمن برپایی و تهیه تدارکات، آموزش های لازم را دیدند و با اجرای هفت ماموریت به اجرای رزمایش پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ادامه داد: دراین رزمایش خواهران بحث امداد و نجات و امداد رسانی به آسیب دیدگان را برعهده داشتند و وظیفه برادران اجرای عملیات ضد هلی برد، پدافند دورادور و کمین و ضدکمین، انفجارها و آتش تهیه بر روی دشمن فرضی را اجرا کردند.

سرهنگ آدینه وند اظهار داشت: نیروهای بسیج با توان رزمی بالا آمادگی آن را دارند که در خدمت مردم باشند و هرجا احساس کنند حضورشان لازم است بدون شک حضور پرتوان خود را نشان خواهند داد.

کد N766511

وبگردی