آفتاب

همایش «آرمان خواهان واقع بین» در مشهد برگزار شد

همایش «آرمان خواهان واقع بین» در مشهد برگزار شد

مشهد- همایش جبهه «آرمان خواهان واقع بین» با اعلام موجودیت این جبهه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قائم مقام دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری شامگاه پنجشنبه در همایش «اعلان موجودیت جبهه آرمان خواهان واقع بین» که در تالار رازی مشهد برگزار شد گفت: هدف نخست این جبهه، تحقق آرمان هایی است که در معارف دینی وجود دارد.

امیرخوراکیان با بیان اینکه اصولگرایی در شهر مشهد نیاز به فعالیت بیشتری دارد و باید آرمان گرایی را بر اساس اندیشه رهبری و انقلاب با واقع بینی همراه کنیم ، بیان کرد: بدون آرمان زندگی نمی کنیم  و به هیچ وجه  نیز قصد نداریم از آرمان ها برای سخن های شیرین استفاده کنیم.

وی افزود: برخی جریانات حاضر کشور حتی با توجه به پیشینه خود به اندازه نیاز جامعه نمی توانند فعالیت لازم داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات رهبری گفت: اخلاق محوری و عدالت از محور های مورد تاکید رهبری است ضمن اینکه مردم سالاری را نیز جزو مهمترین بحث های خود می دانیم.

قائم مقام دفتر حفظ و نشر آثار  مقام معظم رهبری اظهار کرد: باور به خدا، مردم و خود سه عقیده امام(ره) است که اهمیت الگوی ایرانی و اسلامی از دیگر اصل های مورد تاکید است.

خوراکیان بیان کرد: جبهه آرمان خواهان واقع بین نقاط اشتراک زیادی با جریانات حاضر دارد.

عضو هیئت موسس جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بینانه با اعلام موجودیت جبهه آرمان خواهان واقع بین گفت: این حرکت در آینده بسیار تاثیر گذار خواهد بود و اتفاقات زیادی رقم خواهد زد.

قائم مقام دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری افزود: اطلاع رسانی واقعی و بدون واسطه از بیانات رهبری یکی از رویکردهای ما است که قصد داریم آن را اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین در این مراسم محمد سعید احدیان به عنوان دبیر این جبهه انتخاب شد.

 

کد N766160

وبگردی