آفتاب

رزمایش «الی بیت المقدس» در بروجرد آغاز شد/شرکت ۱۲۰۰بسیجی

رزمایش «الی بیت المقدس» در بروجرد آغاز شد/شرکت ۱۲۰۰بسیجی

بروجرد- مراسم اعزام گردان های رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و بسیجیان شهرستان بروجرد به منطقه رزمایش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شجاع معظمی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بروجرد صبح پنجشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر از امروز به مدت دور روز در منطقه عمومی شمال غرب بروجرد با حضور شش گردان آغازمی شود.

وی با بیان اینکه رمز شروع رزمایش با حضور مسئولین در این مراسم اعلام می شود، تصریح کرد: این رزمایش به نام الی بیت المقدس نامگذاری شده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بروجرد با اشاره به اینکه این رزمایش به صورت شهرستانی برگزار می شود، گفت: تعداد هزار و ۲۰۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر در این رزمایش شرکت کرده اند.

سرهنگ معظمی تصریح کرد: در روز اول رزمایش کلاسهای آموزشی تئوری، آموزش کمین و ضد کمین، رهایی گروگان، امداد و نجات در مواقع بحران، دفاع از کوی و برزن و ...برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه این رزمایش با هدف افزایش صلابت بسیجیان و پشتیبانی از امنیت ملی کشور برگزار می شود، افزود: برگزاری این رزمایش دست ردی به اظهارات مستکبران، دشمنان اسلام و نظام و به نوعی پاسخگویی به زیاده خواهی های افرادی است که قصد تجاوز به این مرز و بوم را دارند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بروجرد با اشاره به اینکه تقویت نیروهای مردمی و بسیجی باعث اقتدار نظامی ایران در دنیا شده است، اظهار داشت: دشمن از این موضوع در هراس بوده و برگزاری اینگونه رزمایش ها به تقویت مضاعف اقتدار ملت کمک می کند.

سرهنگ معظمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) درس ایثار به ما داده است، تصریح کرد: تا به امروز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری توانسته ایم نقشه های دشمنان را خنثی کنیم و هر نقشه و توطئه ای از دشمن با هوشیاری و بصیرت ملت ایران مواجه شده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش جوانان بسیجی در برگزاری اینگونه رزمایشها اظهار داشت: امروز نه تنها شور و اشتیاق جوانان کم نشده بلکه نسبت به گذشته جوانان به بصیرت و دشمن شناسی بیشتری دست پیدا کرده اند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بروجرد افزود: دشمن باید بداند ملت ایران تا آخرین نفس از نظام و ولایت پشتیبانی خواهد کرد و هرگز از آموزه های دینی و شرافت اسلامی خود دست برنخواهند داشت.

سرهنگ معظمی با بیان اینکه یکی از راه های موفقیت ملت ایران اتحاد، وحدت، هماهنگی و بصیرت مردم حول محور رهبری است، تصریح کرد: امروز با لبیک به امام زمان خود یکی از ملتهای آزاده جهان هستیم.

کد N765591

وبگردی